Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Άλλο χορηγία, άλλο τοποθέτηση προϊόντος!

Αυστηρή υπόδειξη έστειλε το ΕΣΡ στα κανάλια προκειμένου να ζητήσει να γίνεται αυστηρός διαχωρισμός μεταξύ τοποθέτησης προϊόντος και χορηγιών.
 
Το ΕΣΡ διευκρινίζει ότι κατά το άρθρο 2 παρ. 1 στοιχ. ιγ του Π.Δ/τος 109/2010, η τοποθέτηση προϊόντος συνίσταται σε αναφορά ή παρουσίαση προϊόντος, υπηρεσίας ή εμπορικού σήματος μέσα σε συγκεκριμένο πρόγραμμα ενώ επισημαίνει ότι οι τηλεθεατές πρέπει να ενημερώνονται σαφώς κατά την έναρξη, το τέλος και μία φορά κατά τη διάρκεια του προγράμματος για την ύπαρξη χορηγίας ενώ κατά το άρθρο 12 παρ. 5 του αυτού Π.Δ/τος, οι τηλεθεατές πρέπει να ενημερώνονται σαφώς κατά την έναρξη, το τέλος και μετά από κάθε διακοπή του προγράμματος ότι, το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιέχει τοποθέτηση προϊόντος.

Από το συνδυασμό της νομοθεσίας, συνάγεται υποχρέωση των ραδιοφωνικών σταθμών προς ενημέρωση των ακροατών για την ύπαρξη χορηγίας ή τοποθέτηση προϊόντος δια χρησιμοποιήσεως ακουστικών μέσων στην αρχή ή και στο τέλος του προγράμματος. Η κατά τη χορηγία ή την τοποθέτηση προϊόντος διαρκής ή κατά διαστήματα ανακοίνωση της επωνυμίας ή του λογοτύπου και κατά μείζονα λόγο του σήματος προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρονται συνιστά διαφήμιση, που υπάγεται σε όλους τους σχετικούς περιορισμούς.

Πηγή : www.advertising.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...