Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Οι τούρκικες σειρές στέλνουν θεατές στη nova

 
Η επέλαση των τούρκικων σειρών, οι ατελείωτες επαναλήψεις των ιδιωτικών και η παντελής απουσία της ΕΡΤ, στέλνουν το κοινό στη nova. Αν δεν και δεν ανακοινώνονται επίσημα τα ποσοστά, οι πληροφορίες  καταδεικνύουν μετακίνηση του κοινού από τα ελεύθερα κανάλια προς τη συνδρομητική πλατφόρμα της Nova,  καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.  

Συγκεκριμένα, η δημιουργία του NovaCinemaπροσέλκυσε περισσότερο γυναικείο κοινό, ενώ η ένταξη των Fox Life και Fox στο start pack της Nova «άνοιξε» το περιεχόμενο τους σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Επιπλέον, η ενίσχυση του...
 
αθλητικού προγράμματος τις καθημερινές, με τη ζώνη της Δευτέρας  για αγώνα της  SuperLeague, με τους αγώνες  Champions League και Europa League Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, καθώς και η αναβάθμιση των αθλητικών εκπομπών είναι παράγοντες που ενίσχυσαν την τηλεθέαση, σε αντιδιαστολή με την εμφανή αδυναμία «αντιπρότασης»  προγράμματος των ελεύθερων καναλιών. 
Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, η συνδρομητική βάση της Nova αυξάνει και στο πεδίο των εταιρικών πελατών, όπου έχουν γίνει σημαντικά βήματα, με αύξηση της τάξεως του 20% στη διείσδυση στο χώρο των επαγγελματικών συνδέσεων Nova στην αγορά της φιλοξενίας και εστίασης.
Τέλος, η Nova διεισδύει δυναμικά και στα νέα μέσα, καθώς εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που παρέχουν πλέον οι διασυνεδεμένες με το Internet τηλεοράσεις (smart TVs) για τη διανομή του πλούσιου περιεχομένου της μέσα από νέες ΟΤΤ (Over the Top) πλατφόρμες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...