Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Σίμος Κεδίκογλου: Συνεργασία στο νόμο για τα media

Πρόσκληση προς τις δημοκρατικές δυνάμεις να συνεργαστούν ώστε να καταρτιστεί από κοινού με πλήρη διαφάνεια και με γνώμονα τον άνθρωπο ένας νόμος για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με ορίζοντα 20ετίας, απηύθυνε τη Δευτέρα 8/10 από τη Βουλή ο αρμόδιος για τη λειτουργία των ΜΜΕ υφυπουργός, Σίμος Κεδίκογλου.

Στο πλαίσιο της συζήτησης επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη για το καθεστώς λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, ο κ. Κεδίκογλου τόνισε ότι η κυβέρνηση Σαμαρά είναι αποφασισμένη να δημιουργήσει ένα σταθερό νομικό πλαίσιο με βαρύτητα και διάρκεια, ενώ δεσμεύτηκε ότι το νομικό πλαίσιο θα καταρτιστεί με πλήρη διαφάνεια και με γνώμονα τον άνθρωπο θα θέτει τις κόκκινες γραμμές.
«Χρειαζόμαστε την επιχειρηματικότητα στα ΜΜΕ», είπε χαρακτηριστικά, «όχι όμως την άναρχη επιχειρηματικότητα και πάντα σε ένα ορθό νομικό περιβάλλον».

Απαντώντας ειδικά στο ερώτημα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την καταβολή τελών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας για την ψηφιακή εκπομπή του προγράμματός τους, ο κ. Κεδίκογλου ενημέρωσε ότι η κυβέρνηση επεξεργάζεται το σχετικό κανονιστικό πλαίσιο για την ρύθμιση του θέματος και πολύ σύντομα θα το θέσει σε διαβούλευση.

Επίσης, σημείωσε ότι ήδη έχει υπογραφεί ο Χάρτης Συχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυεκπομπής Τηλεοπτικού Σήματος επί τη βάσει του οποίου θα προχωρήσει και η αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών μετά από δημόσια διαβούλευση.

Από την πλευρά του ο Δ. Παπαδημούλης επέμεινε να πληροφορηθεί τι έσοδα προσδοκά να εισπράξει το Δημόσιο, ενώ ζήτησε απάντηση για τις διαδικασίες που θα εφαρμοστούν δεδομένου, όπως είπε, ότι «τα κόμματα που απαρτίζουν την κυβέρνηση είναι αυτά που 20 χρόνια δεν εφαρμόζουν τους νόμους και κάνουν χαριστικές ρυθμίσεις στους καναλάρχες».
Απαντώντας ο αρμόδιος υφυπουργός είπε ότι εντός του 2013 θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ώστε να προκύψει το ψηφιακό μέρισμα και να πολλαπλασιαστούν τα οφέλη του Δημοσίου.

Πηγή : www.nafteboriki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...