Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Ο GRECA κατά του αγγελιόσημου

Τις αρνητικές συνέπειες επιβολής του αγγελιόσημου στην διαδικτυακή διαφήμιση, επισήμανε με τη σειρά του και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
 
Με αφορμή τα δημοσιεύματα που φέρουν την ελληνική κυβέρνηση να εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής αγγελιοσήμου στην on-line διαφήμιση, ο GRECA (Greek eCommerce Association) ή Ε.Σ.Η.Ε. (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), επισημαίνει τις πολλαπλές αρνητικές συνέπειες μίας τέτοιας εξέλιξης, ενώ δηλώνει την κάθετη αντίθεσή του σε κάθε προσπάθεια επιβάρυνσης της ψηφιακής διαφήμισης, πόσο μάλλον μέσω ρυθμίσεων που αγνοούν την παγκόσμια φύση του Διαδικτύου αλλά και τον βασικό τρόπο λειτουργίας των νέων Μέσων.

Σύμφωνα με τον GRECA, μια ενδεχόμενη επιβολή του αγγελιοσήμου, θα είχε ως αποτέλεσμα την προσπάθεια διάκρισης των διαδικτυακών τόπων σε δυο κατηγορίες, όχι μόνο σε επίπεδο ‘εθνικότητας’, καθώς μόνο τα εγχώρια μέσα θα πληρώνουν το αγγελιόσημο, ενώ τα διεθνή όχι, αλλά και σε επίπεδο περιεχομένου, με τους μόνους που θα επιβαρύνονται με αγγελιόσημο να είναι τα ειδησεογραφικά μέσα, και όχι οι λοιπές ψυγαγωγικές ή ‘κοινωνικές’ ιστοσελίδες. Παράλληλα, η επιβάρυνση του αγγελιοσήμου, εκτός του ότι αντιβαίνει το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο και διαστρεβλώνει την αντικειμενική αξιόλογηση των μέσων, μετακυλύει το κόστος του αγγελιόσημου στους διαφημιζόμενους - δηλαδή, και σε όλα τα μέλη του GRECA.

«Τα μέλη μας χρησιμοποιούν για την ψηφιακή τους επικοινωνία πλειάδα ελληνικών και ξένων ιστοσελίδων, τόσο ενημερωτικών όσο και ψυχαγωγικών – όπως, για παράδειγμα, μερικές από τις σημαντικότερες ελληνικές ιστοσελίδες ενημέρωσης.  Τυχόν επιβάρυνση της τάξης του 20% στην διαφημιστική επένδυση σε αυτές, ειδικά σε υφεσιακό περιβάλλον, αναπόφευκτα θα επηρεάσει αξιοσημείωτα την μελλοντική κατανομή των κονδυλίων των διαφημιζομένων-μελών μας», δήλωσε ο Νίκος Γουλής, Πρόεδρος του GRECA.

Εκπροσωπώντας περισσότερα από 70 μέλη που πραγματοποιούν 1 δις Ευρώ σε on-line τζίρο, ο GRECA συντάσσεται με τις ανακοινώσεις των φορέων ψηφιακής ή μη επικοινωνίας και ξεκαθαρίζει την επιθυμία του να ανασταλεί άμεσα αυτή η κίνηση που δεν ευνοεί την εξέλιξη της ελεύθερης ψηφιακής επιχειρηματικότητας.

(www.advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...