Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΟΠΑΠ πιο κοντά στο Διαδίκτυο

Ολοταχώς στο Διαδίκτυο προχωράει η νέα διοίκηση του ΟΠΑΠ, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα τις συνομιλίες με τον online συνεργάτη, για να μπορέσει να προχωρήσει στην ίδρυση της νέας κοινοπραξίας μέσα στο φθινόπωρο.
Ο ΟΠΑΠ είχε ξεκινήσει, από την περασμένη χρονιά, τις συνομιλίες για την ανεύρεση του online συνεταίρου του, πραγματοποιώντας επαφές με 23 συνολικά διεθνείς επιχειρήσεις.
Στη συνέχεια, τη φετινή χρονιά κατέληξε στο shortlist ιων τριών εταιρειών, δηλαδή στην G2 της GTech, στην Playtech και στην Intralot.
Εξετάζοντας τις προτάσεις των τριών εταιρειών, η προηγούμενη διοίκηση, με επικεφαλής τον L Σπανουδάκη, αποφάσισε να
προχωρήσουν με την G2, η οποία ανήκει στον όμιλο της Lottomatica. Οι διαπραγμαιεύσεις θα ξεκινήσουν μόλις είναι έτοιμο το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού, μετά την πρόσφατη αλλαγή της σκυτάλης και την ανάληψη των προεδρικών καθηκόντων από τον κ. Κ. Λουρόπουλο. Ο νέος επικεφαλής είναι ακόμη σε στάδιο ενημέρωσης, αλλά το πιο πιθανό είναι, μέσα σης επόμενες ημέρες, να ξεκινήσουν οι συνομιλίες, οι οποίες ωστόσο θα έχουν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού, θα τεθεί ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα πιθανότατα του ενός μηνός- μέσα στο οποίο θα πρέπει οι δύο πλευρές να συμφωνήσουν τους βασικούς όρους και τις προϋποθέσεις της συνεργασίας. Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθούν εντός του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος επιτυχώς οι διαπραγματεύσεις, τότε ο Οργανισμός έχει το δικαίωμα να στραφεί προς κάποια από ης άλλες δύο εταιρείες του shortlist.
Οπως όλα δείχνουν, ο Οργανισμός θα δημιουργήσει μια κοινοπραξία, στην οποία θα έχει την πλειοψηφία, για παράδειγμα είτε το 65% ή το 70%, και το υπόλοιπο ο online συνεταίρος του.
Ο νέος συνεργάτης θα παρέχει στον Οργανισμό την πλατφόρμα για να κάνει την είσοδο του στο Διαδίκτυο, αλλά και την εμπειρία στον τομέα του online marketing. Το πιο πιθανό είναι η συμφωνία των δύο πλευρών να προβλέπει ότι κέρδη από την online δραστηριότητα θα κατανέμονται ανάλογα με τη συμμετοχή στο joint venture.
NAYTEΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...