Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Facebook: Αμφιβολίες για την αξία των like στη διαφήμιση


Έρευνα του BBC υποστηρίζει ότι οι επιχειρήσεις χάνουν τεράστια ποσά σε διαφημίσεις προκειμένου να κερδίσει “like” από τους χρήστες του Facebook, οι οποίοι δεν έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα που διαφημίζουν. Προκύπτει ακόμη ότι πολλοί κάτοχοι λογαριασμών που ανοίγουν να δουν τις διαφημίσεις, έχουν δηλώσει ψευδή προσωπικά στοιχεία.
Ειδικός σε ζητήματα ασφάλειας έχει επισημάνει ότι ορισμένα προφίλ είναι ψεύτικα και είναι προϊόν υπολογιστή με σκοπό να διοχετεύσει spam στο σύστημα.
Σύμφωνα με την εταιρία πάντως δεν υπάρχουν στοιχεία για βαρυσήμαντο πρόβλημα. Τα “like” είναι υπερτιμημένα από πολλά Τμήματα Marketing που δίνουν κατευθύνσεις στους πελάτες τους.
Το Facebook βγάζει χρήματα από τις εταιρίες αφού χρεώνει ανάλογα με τη θέση που παραχωρεί στη διαφήμισή τους, ώστε στη συνέχεια να προσελκύσουν περισσότερα like. Ορισμένες εταιρίες έχουν αποσπάσει εκατομμύρια like από τους χρήστες.


Ωστόσο, το BBC μίλησε με Σύμβουλο Marketing, ο οποίος έχει προειδοποιήσει τους πελάτες του να είναι προσεκτικοί για την επένδυση και έχει διενεργήσει πείραμα, το οποίο έχει επαληθεύσει την ανησυχία του.
Η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της Facebook προέρχεται από τη διαφήμιση και οι επιδόσεις της θα εξεταστούν στις 26 Ιουλίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ανακοινωθούν τα οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη αναφορά από την ίδρυσή της.
Πηγή: skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...