Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ο Αύγουστος των ειδήσεων στα ΜΜΕ

Από πάντα το Καλοκαίρι γίνονταν τα σημαντικά στο χώρο των Μέσων μαζικής ενημέρωσης. Όλοι οι νόμοι για παράδειγμα Καλοκαίρι ψηφίστηκαν, το ίδιο σχεδόν και όλες οι υπουργικές αποφάσεις. Τηρώντας την παράδοση οι σημαντικές εξελίξεις πάλι Καλοκαίρι θα γίνουν. Τον Αύγουστο θα δώσουν λεφτά στη Nova και στο Mega οι μέτοχοι, τον Αύγουστο θα υπάρξουν εξελίξεις στο Star και τον Alpha, τον Αύγουστο θα κλείσει το μέτωπο του Alter.

Ο εισαγγελέας έπιασε δουλειά για ΕΔΟΑΠ

Νεότερα για το διαχειριστικό έλεγχο στο που και πως εξανεμίστηκαν τα διαθέσιμα αποθεματικά του ΕΔΟΕΑΠ δεν υπάρχουν. Οι δημοσιογραφικές ενώσεις δεν κατέληξαν στη μορφή του διαχειριστικού ελέγχου. Μαθαίνουμε όμως πως παραδόθηκαν αναλυτικά στοιχεία για τις κινήσεις του οργανισμού και πως ήδη ο εισαγγελέας έχει καλέσει μάρτυρες από τις ενώσεις για τη διερεύνηση του θέματος. Το πόσα θα μάθουν οι μέτοχοι-μέλη του οργανισμού είναι μια άλλη ιστορία.

Ουρές για να δουν TV

Κρίση-κρίση αλλά για τους αποκωδικοποιητές ουρές έγιναν στα καταστήματα. Η ψηφιακή εκπομπή από Υμηττό έπιασε στον ύπνο τους περισσότερους τηλεθεατές και για αυτό φταίνε κράτος και κανάλια. Οι περισσότεροι έτρεξαν στα πολυκαταστήματα και σύμφωνα με τις πρώτες καταγραφές πολλοί αγόραζαν δυο και τρεις δέκτες για κάθε μια τηλεοπτική συσκευή, λιγότεροι προχώρησαν στην αγορά τηλεοπτικής ψηφιακής συσκευής. Ο αριθμός των 3 εκατομμυρίων δεκτών που εκτιμούσε η Digea είναι πιθανόν να ξεπεραστεί.

Τα δύσκολα τώρα αρχίζουν

Μπορεί να τα βρήκαν τα τρία πολιτικά κόμματα για την ΕΡΤ αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Χωρίς πρόγραμμα, χωρίς συμβασιούχους σε λίγο και με τους «ενοχλητικούς» να ζητάνε αποσύνδεση του ανταποδοτικού τέλους υπέρ της κρατικής τηλεόρασης από τη ΔΕΗ, το μέλλον της ΕΡΤ φαντάζει δυσοίωνο. Η πρόταση της αποσύνδεσης του ανταποδοτικού από τη ΔΕΗ είναι το πιο επικίνδυνο και αν η νέα διοίκηση συναινέσει μάλλον θα σφραγίσει το τέλος του δημόσιου φορέα τηλεόρασης. Όπως ακριβώς έγινε στην Ουγγαρία.

(αναδημοσίευση από Παρασκευή &13)

-
www.greektv-com.blogspot.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...