Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Σχέδιο για τη δημοπρασία τηλεοπτικών συχνοτήτων!


Με την ολοκλήρωση του νέου ψηφιακού χάρτη συχνοτήτων η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών προετοιμάζεται για την άμεση προκήρυξη του τηλεοπτικού φάσματος στους παρόχους δικτύου.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της στήλης, το σχέδιο έχει ήδη συζητηθεί και αφορά τη διενέργεια του διαγωνισμού για την παροχή των τηλεοπτικών συχνοτήτων, σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις του νόμου 4070/2012. Οι συχνότητες θα δοθούν στους παρόχους δικτύου, δηλαδή ουσιαστικά στην Digea, που λειτουργεί ήδη μονοπωλιακά στον χώρο της τηλεοπτικής εκπομπής και μεταφοράς τηλεοπτικών σημάτων, ενώ η ΕΡΤ θα είναι ο δεύτερος μεγάλος πάροχος δικτύου που της δίνονται οι συχνότητες.

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως με τον νέο νόμο, που εν μέρει ρυθμίζει και την ψηφιακή τηλεόραση, έχουν αλλάξει οι όροι και οι έννοιες για την τηλεοπτική αδειοδότηση.


Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο τηλεοπτικός χάρτης ψηφιακών συχνοτήτων θα καταλήγει στη διάθεση οκτώ «μπουκέτων» (πολυπλεξίες δηλαδή) τηλεοπτικού φάσματος στα UHF, από τις συχνότητες 21 έως και 57. Από τις οκτώ αυτές πολυπλεξίες δυο μπουκέτα προβλέπεται να δοθούν στην ΕΡΤ, δύο για την εκπομπή περιφερειακών καναλιών (διαφορετικών) ανά την Ελλάδα και τέσσερα για σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Με δεδομένο ότι σε κάθε «μπουκέτο» (πολυπλεξία) χωράει η εκπομπή έξι καναλιών περιφερειακής εμβέλειας και τεσσάρων καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας, γίνεται κατανοητό πως μιλάμε για τη δυνατότητα εκπομπής δεκάξι τηλεοπτικών σημάτων πανελλαδικής εμβέλειας και δώδεκα περιφερειακών σημάτων σε καθεμία από τις δεκατρείς περιφέρειες της χώρας. Λέμε για δυνατότητα γιατί στην πραγματικότητα το παιχνίδι της αδειοδότησης είναι από τα πριν στημένο στο μοντέλο του «κλειστού συστήματος» λειτουργίας των ιδιωτικών καναλιών που κατέχουν ήδη την άδεια παρόχου δικτύου της Digea. Δεν θα δοθούν περισσότερες άδειες πανελλαδικής εμβέλειας, αφού τα νυν ιδιωτικά κανάλια απαιτούν επιπλέον συχνότητες για να εκπέμψουν τα προγράμματά τους και σε σήμα υψηλής ευκρίνειας, ενώ στο μέλλον πιθανώς να τις θέλουν και για την εκπομπή συνδρομητικών καναλιών! Η εκπομπή σε HDTV σήμα απαιτεί περισσότερες συχνότητες και γι’ αυτό τα τέσσερα μπουκέτα που προβλέπεται να δημοπρατηθούν ίσα που φτάνουν για να καλύψουν τις ανάγκες της υψηλής ευκρίνειας στα τέσσερα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια της χώρας.

Πηγή : http://www.paron.gr/typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...