Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Συνάντηση Μπούτου – Λάτσιου – Τα σενάρια των καναλιών για την επόμενη σεζόν



Αναγνωριστική συνάντηση των διευθυντών προγράμματος του MEGA και του ΑΝΤ1, Πέτρου Μπούτου και Γιάννη Λάτσιου, αντίστοιχα, πραγματοποιήθηκε πριν δύο εβδομάδες. Συγκεκριμένα την προπερασμένη Πέμπτη, τα στελέχη των δυο καναλιών συναντήθηκαν σε «ουδέτερο» έδαφος προκειμένου να διερευνήσουν προθέσεις και να εξετάσουν τα σενάρια της επόμενης ημέρας σε μια αγορά που πλήττεται βάναυσα από την οικονομική κρίση. Από τη συνάντηση δεν προέκυψε κάποια συμφωνία, άλλωστε δεν ήταν αυτός ο σκοπός, ωστόσο, φαίνεται ότι οι τρόποι που θα κινηθεί το κάθε κανάλι το επόμενο διάστημα και ειδικά τη νέα τηλεοπτική σεζόν, δεν διαφέρουν θεαματικά: θα εξαρτηθεί από τα οικονομικά διαθέσιμα του καθενός και την πορεία της διαφήμισης και βέβαια από την στόχευση του κάθε σταθμού στο μείγμα προγράμματος που θα προτείνει. Η κατάσταση είναι οριακή, αν όχι τραγική, τα περιθώρια κινήσεων ελάχιστα, για αυτό και οι δύο μελετούν σενάρια για όλα τα ενδεχόμενα.
Χοντρικά το «κακό σενάριο» προβλέπει και για τους δυο, να μην υπάρχουν πρωινές εκπομπές, παρά μόνο κάποιες σειρές στο prime time, και το σύνολο σχεδόν του προγράμματος να καλύπτεται από επαναλήψεις! Αντίθετα, στο «καλό σενάριο» θα γίνει προσπάθεια...


η νέα σεζόν να περιέχει ό,τι και η προηγούμενη. Για το Mega το «καλό σενάριο» προβλέπει, πρωινό, δυο καθημερινές σειρές, δυο εβδομαδιαίες, δύο τουρκικές, μικρές παραγωγές (τύπου Κηπουροί) και φυσικά το Master Chef. Για τον ΑΝΤ1, πρωινό, τουρκικές σειρές, 3 με 4 ψυχαγωγικά προγράμματα (τύπου black out και Οικογένεια της συμφοράς), ΟΛΑ, Ράδιο Αρβύλα, δύο ελληνικές σειρές Europa League και το Dancing with the stars.
Τα δύο κανάλια όμως εξετάζουν και ένα «ενδιάμεσο σενάριο» στο οποίο για το Mega, προβλέπει μόνο μία εβδομαδιαία σειρά, ενώ στο prime time τουρκική σειρά και «Βασιλιάδες». Δεν θα υπάρχει πρωινό και φυσικά, Master Chef. Αντίστοιχα, για τον ΑΝΤ1, στην περίπτωση που προχωρήσουν με το «ενδιάμεσο σενάριο», θα υπάρχει πρωινό, Dancing, ΟΛΑ, Ράδιο Αρβύλα και φυσικά Europa League (αφού το κανάλι έχει τα δικαιώματα).

(http://www.enimerosi24.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...