Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Λεφτά από έξω ψάχνουν ΑΝΤ1 και Mega

- Αναδημοσίευση απο http://media-industry.blogspot.gr
 
Στροφή προς τις ξένες αγορές για Mega και ΑΝΤ1 για να καλύψουν τις απώλειες στην Ελλάδα. Η εποχή που η ιδιωτική τηλεόραση παρήγαγε 80 σήριαλ τη χρονιά για να καλύπτει τον εσωτερικό ανταγωνισμό τελείωσε, με βίαιο τρόπο. Τώρα,  τα τούρκικα σήριαλ σαρώνουν την ελληνική τηλεόραση, την ίδια ώρα που οι ελληνικές παραγωγές, από το Mega και τον ΑΝΤ1 είναι ελάχιστες, ενώ απουσιάζει πλήρως η ΕΡΤ, επί 4 συνεχόμενα χρόνια.

Ο ΑΝΤ1 αναζητάει τη  διανομή στο εξωτερικό των τηλεοπτικών σειρών  που διαθέτει  αφού όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα http://www.c21media.net/, η  διαφημιστική δαπάνη στην  ελληνική τηλεόραση υποχώρησε κατά 67% και ο ΑΝΤ1 ακολουθώντας τη στρατηγική της Τουρκίας , η οποία διανέμει σε πολλά σημεία του πλανήτη νέες σειρές θα επιχειρήσει να πουλήσει στο εξωτερικό τις δραματικές και κωμικές σειρές που έχει παράγει τα τελευταία 20 χρόνια. Στόχος είναι οι αγορές της Κεντρικής, Ανατολικής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής έχοντας ξεκινήσει συζητήσει με εταιρείες διανομής.


Παράλληλα, ο ΑΝΤ1 σχεδιάζει να αξιοποιήσει περαιτέρω την παρουσία του στη Σερβία όπου έχει αγοράσει από το 2009 το  Fox TV  από τη  News Corp,  και το επαναπροώθησε ως  Prva TV αυξάνοντας το μερίδιο τηλεθέασης του από 9% σε 23%. Το Mega  από την πλευρά του εκτίμησε πως την προηγούμενη χρονιά είχε συνολικά  έσοδα 4 εκατ. ευρώ από το εξωτερικό, ένα μικρό ποσό σε σχέση με το τζίρο και τις ανάγκες του καναλιού. Τα χρήματα αυτά προήλθαν από τις πωλήσεις του προγράμματος στις αγορές των ΗΠΑ και της Αυστραλίας, μέσω δορυφόρου αλλά  και από την αυτοτελή πώληση του «Νησιού» της τελευταίας καλής σειράς που γυρίστηκε στην Ελλάδα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...