Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Αλλάζει στάση έως και το δείγμα της AGB!


Στο 27,1% τα προγράμματα της ΕΡΤ προχθες

Πολλαπλές εκπλήξεις προκαλούν τα αποτελέσματα της προχθεσινής βραδιάς στη μάχη της θεαματικότητας. Τα δραματικά πολιτικά γεγονότα και η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, φέρνουν ανατροπές  σε όσα ξέραμε. Αναλυτικά, το Mega παρέμεινε στην πρώτη θέση με 18,2%. Δεύτερος με διαφορά ο  ΑΝΤ1  στο 12% και τρίτη η ΕΤ1, με ποσοστό 11,5%. Σε απόσταση αναπνοής η ΝΕΤ με 11,2%, ενώ ο Σκάι με 9,8% έφτασε τον Alpha  στο 9,9%. Όμως και η ΕΤ3 είχε υψηλά για το μέσο όρο της ποσοστό με 4,4%.

Η κρίση, η απουσία του Alter και η απογοήτευση του κοινού για τα μεγάλα κανάλια, εξαιτίας της μνημονιακής τους στάσης , αλλάζουν τα δεδομένα, ακόμη και στο δείγμα της  AGB . Το προφανές συμπέρασμα είναι πως ο κόσμος ζητάει πρωτίστως ενημέρωση για αυτό που συμβαίνει στη χώρα.


Ο Σκάι πλέον φτάνει σε ποσοστά της τάξης του 10%. Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα (ANT1, STAR) περνάει σε δεύτερη μοίρα, ειδικά όταν υπάρχουν αθλητικά γεγονότα, τα οποία βέβαια είναι σπάνια πλέον για την ελεύθερη τηλεόραση. Ειδικά στην περίπτωση της ΕΡΤ τα 3 της προγράμματα χθες έφτασαν στο 27,1%, εξαιτίας της ξεχωριστής μέρας, καταρρίπτοντας δύο μύθους : Πως “τα σημαντικά αθλητικά γεγονότα πρέπει να είναι στη ΝΕΤ, αφού η ενημέρωση δεν έχει απήχηση” και πως “η ΕΤ1 πρέπει να κλείσει”!  Χθες και η ΝΕΤ και η ΕΤ1 είχε αυξημένα ποσοστά . Βέβαια ο τελικός της Euroleague είναι μια φορά το χρόνο, και μάλιστα με συμμετοχή ελληνικής ομάδας, από την άλλη είναι σημαντικό η κρατική ραδιοτηλεόραση, να προσφέρει στο κοινό αθλητικό πρόγραμμα, σε λογικές τιμές αγοράς, σε ανταπόδοση των χρημάτων που λαμβάνει.

(http://www.paron.gr/typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...