Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Στη mobile διαφημιστική αγορά η Samsung

Μερίδιο από τα διαφημιστικά έσοδα στην mobile αγορά φιλοδοξεί να αποσπάσει η Samsung μέσω της συνεργασίας που ανακοίνωσε με την OpenX Technologies, μίας εταιρείας που παρέχει τεχνολογίες στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
 
Μέσω της συνεργασίας τους οι δύο εταιρείες θα δημιουργήσουν μία αγορά η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράσουν mobile διαφημιστικό χώρο απευθείας από τους mobile developers και την Samsung. Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, πρόκειται για μία κλειστή αγορά με κατάθεση προσφορών σε πραγματικό χρόνο που θα επιτρέπει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν ένα πιο στοχευμένο ακροατήριο.
 
 
Στέλεχος της Samsung χαρακτήρισε την πρόταση ως μία "win-win" λύση για τους developers και τους διαφημιστές, καθώς οι πρώτοι θα μπορούν να επιτυγχάνουν υψηλότερα έσοδα, ενώ οι δεύτεροι θα μπορούν να επιτυγχάνουν τους διαφημιστικούς στόχους τους.
 
Η κίνηση της Samsung προς τη διαφημιστική αγορά δεν είναι η πρώτη. Στις αρχές του έτους, η Samsung παρουσίασε το AdHub, με στόχο να πουλήσει διαφημίσεις στις τηλεοράσεις της που συνδέονται στο Internet.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...