Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Το άρθρο μου στο Brandfather.gr


«Digital IQ» ονομάζεται ένας δείκτης που καταδεικνύει την  ψηφιακή  ευφυΐα ενός Brand.
Επινοήθηκε  από τον Scott Galloway  καθηγητή στο STERN και ιδρυτή του "L2" (http://www.l2thinktank.com/) ενός Think Tank για το digital Innovation.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα δείκτη που κατατάσσει τα Βrands σε διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τον βαθμό της ψηφιακή τους δραστηριοποίησης  . Πιο αναλυτικά  δίνοντας βαρύτητα 40 % στο   site του brand, 30%
στο Digital marketing,20% στα Social media και 10% στο mobile activation διαχωρίζει τα  Βrands, ανάλογα με τις επιδόσεις τους, σε Genius, Gifted, Average, Challenged και Feeble .
Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε από τα Luxury Brands και αργότερα επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες όπως retail, media κα.

Πάρετε μια γεύση από τα Luxury Brands με τον μεγαλύτερη  δείκτη το 2010 .
1. BurberryΓια την συνέχεια πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...