Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Νέα ραδιοφωνική έρευνα από την «Ελληνική Δημοσκοπική εταιρεία»



Νέα εταιρεία ραδιοφωνικών μετρήσεων! Πρόκειται για την «Ελληνική Δημοσκοπική εταιρεία» η οποία διενεργεί, σε συνεργασία με ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών,  εβδομαδιαίες έρευνες ακροαματικότητας, με δείγμα 1804 ατόμων με τηλεφωνικές κλήσεις σε κινητά τηλέφωνα, κατά 80% και σε σταθερά τηλέφωνα κατά 20% δηλαδή περιλαμβάνει και μέρος του κοινού που βρίσκεται στο χώρο εργασίας του σε αντίθεση με τη μέτρηση της  Focus που μετράει το κοινό στο σπίτι . Η εταιρεία, για τη μέτρηση της ακρόασης,  ακολουθεί τη μέθοδο του Day-After Recall, για 24ωρη κάλυψη από τις 6:00 το πρωί της ημέρας πριν την συνέντευξη έως τις 6:00 το πρωί της ημέρας της συνέντευξης Στα εβδομαδιαία αποτελέσματα της, ...


ο  Real  εμφανίζεται με ακόμη πιο αυξημένα ποσοστά, ενώ ενισχυμένοι είναι οι ενημερωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, σε βάρος των μουσικών όπου για παράδειγμα το Ράδιο Εννέα φιγουράρει στην έκτη θέση και ο Βήμα FM στην ενδέκατη. Θυμίζουμε πάντως πως η επίσημη έρευνα είναι αυτή που διενεργεί η  Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ, της μή κερδοσκοπικής εταιρείας που έχουν συστήσει οι ραδιοφωνικοί σταθμοί για να υπάρχει ένα νόμισμα στην αγορά.

(http://www.paron.gr/typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...