Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Οι συνεργασίες των κομμάτων

Ποιές είναι οι εταιρείες και οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζονται τα κόμματα, για τη χάραξη της επικοινωνιακής τους πολιτικής, στην τελική ευθεία για τις εκλογές;

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Νέα Δημοκρατία έχει ξεκινήσει συνεργασία με την McCann Erickson, ενώ μπαίνει στην μάχη με δύο "στρατηγούς": Τον Γρηγόρη Τσιμογιάννη και τον σύμβουλο επικοινωνίας, Δημήτρη Κουνελάκη. Μέχρι στιγμής δεν είναι ξεκάθαρο αν θα υπάρξει ξανά συνεργασία με την Spot JWT, ενώ σίγουρα κάποιο ρόλο θα παίξει και η V+O στην χάραξη της στρατηγικής. Επίσης, όπως όλα δείχνουν και η ALCO θα βρίσκεται στο roster της παράταξης ενώ έχει ακουστεί και ένα σενάριο για την DDB.

Την ίδια στιγμή, η επίσημη θέση του ΠΑΣΟΚ είναι πως βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης κάποιων προτάσεων από διαφημιστικές εταιρείες, χωρίς ακόμα να έχει καταλήξει στο ποιος θα αναλάβει την καμπάνια. Η ανάθεση, μάλιστα, αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα μέσα αυτής της εβδομάδας. Επίσης, ο Peter Οικονομίδης φέρεται να έχει αναλάβει χρέη συμβούλου επικοινωνίας για το σοσιαλιστικό κόμμα, ενώ και ο σύζυγός της Ελένη Κούρκουλα και παραγωγός τηλεοπτικών προγραμμάτων (PLD), Διονύσης Παναγιωτάκης, συμμετέχει στην ομάδα σχεδιασμού.

Τέλος, επικεφαλής της επικοινωνιακής στρατηγικής για την Δημοκρατική Αριστερά θα είναι ο Γιάννης Κακουλίδης, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες από το Γραφείο Τύπου του κόμματος, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου Τύπου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, το κόμμα του Πάνου Καμμένου δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να συνεργαστεί, ούτε και να αναθέσει σε κάποια διαφημιστική εταιρεία ή εταιρεία επικοινωνίας, την προβολή της προεκλογικής του εκστρατείας.

- απο http://www.advertising.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...