Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012

Nielsen: Έρευνα για την εταιρική υπευθυνότητα


 
Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να επιβραβεύσουν την κοινωνική υπευθυνότητα των εταιρειών, όπως προκύπτει από την έρευνα της Nielsen για την εταιρική υπευθυνότητα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι «ηθικοί καταναλωτές» παγκοσμίως αποτελούνται κυρίως από τις νεότερες ηλικιακές ομάδες, καθώς συνηθίζουν να συμβουλεύονται τα social media για τις αγορές τους και δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα. Ως «ηθικοί καταναλωτές» ορίζονται εκείνοι που δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες που υλοποιούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά προγράμματα. Παγκοσμίως ένας στους δύο καταναλωτές (46%) θεωρείται «ηθικός», αν και στην Ευρώπη μόλις το 32% των ερωτώμενων δηλώνει πως θα πλήρωνε περισσότερα για τα «ηθικά» προϊόντα, με αντίστοιχο ποσοστό να ισχύει και για την Ελλάδα (30%). Η πλειοψηφία των «ηθικών» καταναλωτών διεθνώς φαίνεται να ανήκει σε ηλικίες κάτω των 40 ετών.

Πηγή : http://www.advertising.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Media Metadata

Networked Blogs

like

Συνολικές προβολές σελίδας