Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Το MTV ετοιμάζει νέα διαδικτυακή πλατφόρμα με σελίδες καλλιτεχνών


Μια νέα σημαντική πρωτοβουλία στο χώρο του διαδικτύου αποκάλυψε νωρίτερα από το φεστιβάλ South by Southwest του  Ώστιν στο Τέξας ο πρόεδρος του MTV Βαν Τόφλερ.
Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα με τίτλο «Artists.MTV» που θα φιλοξενεί ατομικές σελίδες καλλιτεχνών, καταξιωμένων και μη, οι οποίοι θα τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με τους φαν τους, να ανεβάζουν νέα και να προωθούν τη μουσική τους αλλά και να βγάζουν χρήματα μέσω της πώλησης προϊόντων τους.
Άλλο ένα Myspace δηλαδή; Όχι ακριβώς εξηγεί στο Reuters η Σάννον Κόνελυ, αντιπρόεδρος του τμήματος Στρατηγικής για την Ψηφιακή Μουσική του Ομίλου. «Στόχος είναι οι καλλιτέχνες να ακούγονται, να προωθούνται και να πληρώνονται – το πιο σημαντικό» είπε.


Για το σκοπό αυτό το MTV συνεργάζεται με τις εταιρείες του διαδικτύου Topspin και The Echo Nest. «Το να δημιουργείς δυνατότητες μέσω των οποίων οι καλλιτέχνες θα μπορούν να έχουν τα χρήματα να συνεχίζουν να κάνουν αυτό που κάνουν είναι μια τεράστια πρόκληση στη μουσική σήμερα», πρόσθεσε η Κόνελυ.
Το MTV σχεδιάζει επίσης ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα με τίτλο «Full Frontal» στο οποίο θα αναδεικνύονται επιλεγμένοι καλλιτέχνες μέσα από την πλατφόρμα Artists.MTV.
«Η τηλεόραση έχει μεγάλη δύναμη, περισσότερη από κάθε άλλο μέσο. Η φήμη μέσω ίντερνετ δεν είναι ίδια με τη φήμη μέσω τηλεόρασης – ακόμα» πρόσθεσε το στέλεχος του δικτύου.
Η υπηρεσία αναμένεται να είναι έτοιμη μέχρι το καλοκαίρι.
Η πρώτη σελίδα του εγχειρήματος είναι ήδη online εδώ.

(http://www.enimerosi24.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...