Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Νέα προϊόντα του Facebook για τα brands

 
Τρία νέα προϊόντα, που δημιουργούν ευκαιρίες επικοινωνίας για τα brands, ανακοίνωσε το Facebook στη διάρκεια του πρώτου Facebook Marketing Conference της Νέας Υόρκης.
 
Τα νέα προϊόντα, είναι τα ακόλουθα:

Pages: Η Fan Page αποτελεί, πλέον, τον καμβά που το Brand, μέσα από τις  εικόνες και τη δημιουργικότητα, απεικονίζει με επιτυχία την ιστορία του. Οι νέες Facebook Fan Pages αναβαθμίζονται και από 31 Μαρτίου θα περιλαμβάνουν Cover Photo, Pinned Posts, Messages, Milestones και πολλά ακόμα νέα χαρακτηριστικά παρόμοια με τη λογική του timeline για τους χρήστες.

Reach Generator: Το Reach Generator προσφέρει στα Brands τη δυνατότητα να περάσουν τα μηνύματά τους στο 50% των fans τους κάθε εβδομάδα ή ακόμα και στο 75% κάθε μήνα, μετατρέποντας τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις της Fan Page σε Sponsored Stories, εκμεταλλευόμενα όλες τις επιλογές που προσφέρει το Premium Advertising.

Facebook Premium Advertising: Αποτελεί τον πιο προνομιακό τρόπο διαφήμισης στο Facebook, καθώς επιτυγχάνει την καλύτερη και αποκλειστική προβολή των μηνυμάτων ενός brand. Πλέον, η θέση αυτή θα προβάλει page posts σε μια πληθώρα θέσεων, όπως: στο δεξί μέρος της homepage, στα news feed στο Browser, στα news feed στα κινητά και στην οθόνη log-out (προαιρετική θέση).

Σημειώνεται πως η Thinkdigital, σαν Official Sales Representative του Facebook σε έξι χώρες, διαθέτει την εμπειρία και τις καλύτερες πρακτικές στους διαφημιζόμενους, ώστε να εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το social δίκτυο.

(http://www.advertising.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...