Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Το Cosmopolitan έφτασε τους 100 χιλιάδες επί πληρωμή ψηφιακούς συνδρομητές


Το περιοδικό Cosmopolitan ξεπέρασε τους 100 χιλιάδες επί πληρωμή συνδρομητές στις ψηφιακές εκδόσεις του ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία, ο εκδοτικός κολοσσός Hearst.
Το γυναικείο lifestyle glossy περιοδικό άρχισε να προσφέρει ψηφιακές συνδρομές στο τέλος του 2004 μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα Zinio, ενώ πρόσθετες εκδοχές άρχισαν να διατίθενται από το 2010 για διάφορες συσκευές ψηφιακής ανάγνωσης όπως το Nook, το Kindle και πιο πρόσφατα το iPad.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε μια ασυνήθιστη κίνηση, η ψηφιακή συνδρομή του Cosmopolitan είναι στην πραγματικότητα πιο
ακριβή από την αντίστοιχη έντυπη έκδοση των ΗΠΑ.
Η Hearst ανακοίνωσε επίσης ότι έχει πουλήσει περισσότερες από 500 χιλιάδες ψηφιακές συνδρομές όλου του πακέτου των περιοδικών της και έχει βάλει στόχο να τους διπλασιάσει μέχρι το τέλος του χρόνου.http://www.enimerosi24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...