Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Αλλάζει ο Νόμος για το Ιντερνετικό Στοίχημα!



Αφαιρούνται οι «επίμαχες» διατάξεις - Ψάχνει ο Ευ. Βενιζέλος να λύσει τον Γόρδιο Δεσμό με τον ΟΠΑΠ!- Μέσα στον Μάρτιο ή το αργότερο τον Απρίλιο στη Βουλή!
Όπως με διαβεβαιώνουν πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, η κυβέρνηση, έχοντας συνειδητοποιήσει ότι ο υπάρχων νόμος ως προς την αδειοδότηση των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο ιντερνετικό στοίχημα έχει αποτύχει παταγωδώς, προχωρεί με ΤΑΧΕΙΣ ΡΥΘΜΟΥΣ σε ΝΕΟ ΝΟΜΟ, ο οποίος μέσα στον Μάρτιο ή το αργότερο τον Απρίλιο θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή!
Ο υπ. Οικονομικών, κ. Ευ. Βενιζέλος, αλλά και ο αναπληρωτής υπουργός, κ. Παντ. Οικονόμου, φέρονται να έχουν καταλήξει στις βασικές διατάξεις του νέου νόμου, που δεν θα είναι πολύ διαφορετικός από τον ήδη υπάρχοντα, αλλά απλώς θα ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ οι διατάξεις εκείνες που καθιστούν απαγορευτική, ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ της ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ και για τον τζίρο του 2010, τη συμμετοχή των μεγάλων και ήδη δραστηριοποιημένων στοιχηματικών εταιρειών στη χώρα, όπως η BWIN, η Sporting Bet, η William Hill, η Bet 365 και άλλες... καμία από τις οποίες δεν υπέβαλε αίτημα
λήψης ΑΦΜ βάσει των συγκεκριμένων διατάξεων!
Πέραν ωστόσο, των «επίμαχων» σημείων του νόμου, που θα αλλάξουν ούτως ώστε να ικανοποιηθούν οι εταιρείες και να επιτευχθεί ο στόχος της συμμετοχής των μεγάλων εταιρειών στο άνοιγμα του ιντερνετικού στοιχήματος, ο Ευ. Βενιζέλος καλείται να δώσει λύση στον Γόρδιο Δεσμό με τον ΟΠΑΠ, υπό την έννοια ότι ο Οργανισμός έχει το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΚΑΙ για το ιντερνετικό στοίχημα μέχρι το 2020!!! Και τούτο διότι στην παράταση του μονοπωλίου κατά 10 χρόνια, από το 2020 έως το 2030 που έλαβε από το Δημόσιο αντί τεράστιου ποσού, ΔΕΝ περιλαμβάνεται το ιντερνετικό στοίχημα! Θα πρέπει επομένως, να βρεθεί μία λύση που θα ικανοποιήσει τον ΟΠΑΠ για την ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ του μονοπωλίου του ιντερνετικού στοιχήματος από το 2012 έως το 2020, για ΟΚΤΩ δηλαδή χρόνια!
Κάτι θα δώσει, λοιπόν, η πολιτεία στον ΟΠΑΠ για να ξεπερασθεί το ζήτημα! Τι; Θα σας το αποκαλύψουμε σε επόμενο φύλλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...