Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Ο Όμιλος Antenna καταδικάζει την απόφαση του Ομίλου Publicis για την αθέτηση των υποχρεώσεων του απέναντι στα ελληνικά ΜΜΕ


Ανακοίνωση

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, ο μεγαλύτερος Όμιλος ΜΜΕ στην Ελλάδα και ένας από τους μεγαλύτερους στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, καταδικάζει την ενέργεια του Διεθνούς Διαφημιστικού Δικτύου Publicis, να διακόψει τη λειτουργία της θυγατρικής διαφημιστικής του εταιρίας Leo Burnett στην Ελλάδα. Η ενέργεια αυτή είχε σαν συνέπεια να μην εκτελεσθούν πληρωμές οφειλών σημαντικότατου ύψους, για τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά διαφημιστικά μηνύματα που είχαν ήδη προβληθεί από μεγάλο αριθμό ελληνικών Μ.Μ.Ε. και εν πολλοίς αφορούσαν μεγάλους πολυεθνικούς πελάτες της Leo Burnett όπως η Procter & Gamble, η Ferrero και η Samsung.

Σχετικά με το θέμα, ο κύριος Alexander Holland, Chief Operating Officer του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ για την Ελλάδα, δήλωσε: «Αυτή είναι η πρώτη αθέτηση πληρωμών μιας διεθνούς εταιρίας στον χώρο των Μέσων Ενημέρωσης, από την αρχή της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Ελλάδα. Όταν μια μεγάλη διαφημιστική εταιρία δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, προκαλεί μεγάλη πίεση συνολικά στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ολόκληρης της χώρας».

Είναι ακριβές ότι η Publicis προσφέρθηκε να καταβάλει ένα μικρό κλάσμα της συνολικής οφειλής της Leo Burnett προς τον ΑΝΤΕΝΝΑ και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις Μέσων Ενημέρωσης.
Ωστόσο, ο ΑΝΤΕΝΝΑ, o μεγαλύτερος Όμιλος ΜΜΕ στην Ελλάδα, με δυναμική και πρωτοποριακή παρουσία στην Τηλεόραση, το Ραδιόφωνο και το Internet, απέρριψε την πρόταση της Publicis για διευθέτηση των οφειλών της Leo Burnett, ως απαράδεκτη.

«Είναι πρωτοφανές μία διαφημιστική εταιρία να αντιμετωπίζει με αυτόν τον τρόπο τις εταιρίες, χωρίς καμία λογική εξήγηση για την απόφαση να μην καταβάλει τα χρηματικά ποσά που οφείλει για τις διαφημίσεις που έχουν μεταδοθεί», πρόσθεσε ο κύριος Holland.

Ήδη, ο Όμιλος ANTENNA εξετάζει μια σειρά επιλογών για την ανάκτηση των χρημάτων που του οφείλονται από τον Όμιλο Publicis και γενικότερα για την αποκατάσταση της συνολικής βλάβης του.

(enimerosi24)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...