Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Πρόστιμο 200.000 ευρώ στο Μακεδονία για υπόθεση 12ετίας!


Στο “Π” που κυκλοφορεί σήμερα

Με πρόστιμο 200.000 ευρώ τιμώρησε τον ΑΝΤ1 για τη συνεργασία του με το Μακεδονία TV, εκ νέου το ΕΣΡ. Το αρχικό πρόστιμο ακυρώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας εξαιτίας της μή  νόμιμης σύνθεσης του Ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου, όμως η Αρχή επανήλθε για να λάβει μια απόφαση που απορρίπτει την  πρακτική που ακολουθείται στην ελληνική τηλεόραση, με τη συμμετοχή μέσω τρίτων πρόσωπων και εταιρειών και σε δεύτερο τηλεοπτικό δίκτυου.  Το ΕΣΡ έκρινε ως μή σύννομη τη σύμβαση που υπέγραψε  το 2000 ο ΑΝΤ1 της οικογένειας Κυριακού με το Μακεδονία TV, των λοιπών φυσικών πρόσωπων. Με τη σύμβαση αυτή ο τηλεοπτικός σταθμός παρείχε συμβουλές και κατευθύνσεις  για το πρόγραμμα το προσωπικό, τα οικονομικά ζητήματα τα περιουσιακά της στοιχεία , τον ενημερωτικό τομέα, την τήρηση του αρχείου, αλλά και την αγορά προγράμματος από τον ΑΝΤ1 στο Μακεδονία TV.


Επί της ουσίας έκρινε ως παράνομο το μοντέλο που θέλουν να εφαρμόσουν με αλλαγή της νομοθεσίας, οι ιδιοκτήτες  διατηρώντας μια εταιρεία που θα προμηθεύει πρόγραμμα και προσωπικό σε κανάλια που θα διατηρούν τις συχνότητες τους.
(typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Media Metadata

Networked Blogs

like

Συνολικές προβολές σελίδας