Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Το «Μνημόνιο 2» για τα media

 
Ως την 1η Ιουλίου 2013 το τηλεοπτικό σήμα όλης της χώρας θα είναι ψηφιακό. Ο όρος αυτός προβλέπεται από το Μνημόνιο 2 , χωρίς όμως να ξεκαθαρίζεται το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο και να προβλέπονται έσοδα από τη διαχείριση του φάσματος των συχνοτήτων , με εξαίρεση  τη διανομή του ψηφιακού μερίσματος σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ο νόμος 4038/2012 ορίζει πως οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν και να εκπέμπουν «νόμιμα», μέχρι την έκδοση της ψηφιακής άδειας, παρά την αντίθετη απόφαση του ΣτΕ. Οι περιφερειακοί σταθμοί θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση εντός 6 μηνών, δηλαδή ως τον Ιούνιο. Η προϋπόθεση και στις δύο κατηγορίες είναι να έχουν συμμετάσχει στο σχετικό διαγωνισμό του ...2007, αποτρέποντας την είσοδο νέων παικτών. Για το ραδιόφωνο η σχετική προκήρυξη για τις άδειες των ραδιοφωνικών σταθμών παρατείνεται στο τέλος του έτους.
 
 
Η δεύτερη διάταξη που περιλαμβάνεται στους όρους του Μνημονίου είναι η κατάργησης της υποχρεωτικής δημοσίευσης ισολογισμών στις εφημερίδες. Θεωρείται βέβαιο πως από τη διαδικασία αυτή θα προκαλέσει το κλείσιμο των οικονομικών εφημερίδων, με πολλαπλές συνέπειες για τις θέσεις εργασίας. Τέλος, νόμιμες είναι πλέον οι διαφημίσεις των δικηγορικών γραφείων σε έντυπα και ηλεκτρονικά media. Ο νόμος 4038/2012 (άρθρο 38Α) αναφέρει  πως “επιτρέπεται ιδίως η δημοσίευση και κυκλοφορία επαγγελματικών καταχωρήσεων, έντυπα ή ηλεκτρονικά, στις εφημερίδες ή στα περιοδικά, με στοιχεία επικοινωνίας  και αναφορά, είτε σε τίτλους σπουδών που αφορούν σε επιστημονική ειδίκευση δικηγόρου-φυσικού προσώπου είτε σε τομέα δραστηριότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...