Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Το ποσοστό του στην Telecom Serbia μεταβίβασε ο ΟΤΕ



Ο ΟΤΕ εισέπραξε 380 εκατ. ευρώ από τη μεταβίβαση των μετοχών, ενώ θα λάβει επιπλέον 17 εκατ. ευρώ για μέρισμα της χρήσης 2011.

Περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ μπήκαν στα ταμεία του ΟΤΕ, καθώς προχθες, Πέμπτη, ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η τελική φάση της πώλησης του συνόλου του ποσοστού, ύψους 20% που κατείχε ο Όμιλος στην Telecom Serbia και έγινε η μεταβίβαση των μετοχών, σύμφωνα με τη Σύμβαση που υπογράφηκε το Δεκέμβριο στην Αθήνα. Συγκεκριμένα, ο ΟΤΕ εισέπραξε 380 εκατ. ευρώ από τη μεταβίβαση των μετοχών, ενώ θα λάβει επιπλέον 17 εκατ. ευρώ για μέρισμα της χρήσης 2011.
Η εισροή των χρημάτων αυτών, από τη μια πλευρά αποτελεί μια σημαντική ενέργεια του ΟΤΕ, που κατάφερε εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα, αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη να κλείσει με επιτυχία ένα από τα ανοιχτά, εκτός Ελλάδος, μέτωπα και από την άλλη τονωτική ένεση για τα ταμειακά αποθέματα του Οργανισμού, ο οποίος καλείται μέχρι το 2014 να βρει περίπου 5 δισ ευρώ για να εξυπηρετήσει τις δανειακές του υποχρεώσεις.


Η αρχική επένδυση του ΟΤΕ στη Σερβική εταιρεία ήταν της τάξης των 312 εκατ. ευρώ. Όμως η κρίση και ο εμφύλιος πόλεμος στη γειτονική χώρα επηρέασαν την επένδυση, με αποτέλεσμα το μερίδιο του ΟΤΕ στην Telecom Serbia να φθάσει να αποτιμάται στις λογιστικές του καταστάσεις 155 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Telecom Italia, που είχε αγοράσει το 29% της Telecom Serbia πούλησε το μερίδιό της το 2003 στη Σερβική κυβέρνηση έναντι 195 εκατ. ευρώ.
Στη σημερινή τελετή μεταβίβασης των μετοχών που κατείχε ο ΟΤΕ στο Σερβικό Δημόσιο, τον ΟΤΕ εκπροσώπησε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ εκ μέρους της Σερβικής πλευράς παρέστησαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Σερβίας, Μπόρις Τάντιτς, ο Πρωθυπουργός, κ. Μίρκο Τσβέτκοβιτς και ο Γενικός Διευθυντής της Telecom Serbia, κ. Μπράνκο Ραντούικο.
Σε δηλώσεις του ο κ. Τσαμάζ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οποία, όπως τόνισε, εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του Ομίλου, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τις ταμειακές του ροές.

Αναδημοσίευση απο kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...