Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Με μετρητά πλέον οι πληρωμές στα κανάλια



Nέα αναστάτωση φαίνεται να δημιουργείται στη διαφημιστική αγορά από την απόφαση των μεγάλων ιδιωτικών καναλιών πανελλήνιας εμβέλειας, να διαφοροποιήσουν προς το αυστηρότερο τον τρόπο πληρωμής τους, σε μια προσπάθεια να 
 μειώσουν όσο γίνεται περισσότερο τις επισφάλειες, αλλά και να ενισχύσουν άμεσα τα έσοδά τους που μειώνονται διαρκώς, έστω και αν η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση τους τελευταίους μήνες, δείχνει να ανακάμπτει.
Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το Marketing Week, τα νέα δεδομένα στην τιμολόγηση έχουν δύο βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά στην εξόφληση του τιμολογίου εντός 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής τους -μετρητοίς-, η οποία έχει έκπτωση 4%. Ο δεύτερος αφορά στην πίστωση που πλέον δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 4 μήνες.
Ο Φ.Π.Α. των αναφερόμενων τιμολογίων θα εξοφλείται εντός 25 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής τους, με επιταγές ημέρας. Οι επιταγές τεσσάρων μηνών που αφορούν στη διαφημιστική αξία, καθώς και αυτές του Φ.Π.Α. θα πρέπει να προσκομίζονται εντός 25 ημερών από την έκδοση των τιμολογίων.
Το ενδιαφέρον σημείο εδώ είναι η ρητή και ξεκάθαρη αναφορά των καναλιών, ότι για διαφημιστικές εταιρείες που έχουν αποκτήσει ή αναμένεται να αποκτήσουν δυσμενή οικονομικά στοιχεία ή είναι ασυνεπείς στις πληρωμές τους, η κατάθεση εντολής θα υλοποιείται μόνο με κατάθεση μετρητών ή με επιταγές πελατών τους, τις οποίες όμως θα αξιολογούν τα ίδια τα κανάλια για να αποφασίσουν εάν τις αποδέχονται ή όχι.
Με τον τρόπο αυτό τα κανάλια προσπαθούν να εξασφαλίσουν στον βαθμό του εφικτού τη ρευστότητά τους, ενόψει και του δύσκολου 2012, που αναμένεται να φέρει τον φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων, ο οποίος δεν φαίνεται να καταργείται όπως θα ήθελε η αγορά, αφού υπάρχει πρόβλεψη στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα για συγκεκριμένα έσοδα από αυτόν, το 2012. Την ίδια στιγμή, τους τελευταίους 24 μήνες η τηλεοπτική αγορά έχει συρρικνωθεί κατά 50% και πλέον, ενώ το διάστημα αυτό τα έσοδα των καναλιών διαρκώς μειώνονται και οι περικοπές πάσης φύσεως βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη.

πηγή:stasemen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...