Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης ολοκληρώνει τη θητεία του στην Ελαϊς–Unilever Hellas



Παραμένει Αντιπρόεδρος ΔΣ και Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Public Affairs

Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης ολοκληρώνει τη μακρόχρονη θητεία του στην Ελαϊς–Unilever Hellas συνταξιοδοτούμενος τον Ιανουάριο του 2012, μετά από 27 χρόνια συνεργασίας.
Παραμένει Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Public Affairs, εκπροσωπώντας την εταιρεία σε θεσμικούς φορείς.

Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης σπούδασε Οικονομικά με διάκριση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος Master in Science (M.Sc.) από το Πανεπιστήμιο του Leeds, όπου σπούδασε με υποτροφία από το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Ξεκίνησε την καριέρα του στην ΕΛΑΪΣ το 1984, όπου εργάστηκε στο marketing και τις πωλήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Από το 1998 είναι μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας. Από το 2002 μέχρι σήμερα κατέχει τη θέση του Διευθυντή Επικοινωνίας & Μ.Μ.Ε., καθώς και του Αντιπροέδρου στο Δ.Σ. της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας Ευρώπης στα κεντρικά της Unilever στο Ρόττερνταμ, καθώς και μέλος του Unilever European Board.


Στη διάρκεια της θητείας του, ο Γρηγόρης Αντωνιάδης δραστηριοποιήθηκε ενεργά στα θεσμικά όργανα της βιομηχανίας τροφίμων και του επιχειρείν γενικότερα, σε επιτελικές θέσεις και συγκεκριμένα: Είναι Πρόεδρος του ΣΕΒΙΤΕΛ και του ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), Μέλος Δ.Σ. στο ΣΕΒΤ και τον ΕΒΕΠ (Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά)
και Μέλος της Επιτροπής Καταναλωτών του ΣΕΒ.
Το Γρηγόρη Αντωνιάδη ευχαρίστησε ο Σπύρος Δεσύλλας, Πρόεδρος της Ελαϊς-Unilever Hellas, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «
Του εύχομαι κάθε επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά του βήματα

(Daily Fax)
O Γρηγόρης με επαγγελματισμό, ενθουσιασμό και στρατηγική οξυδέρκεια συνέδεσε το όνομα του άμεσα με την επιτυχημένη και ιστορική πορεία της Ελαϊς-Unilever τις τρεις τελευταίες δεκαετίες. Στο μυαλό μου θα είναι πάντα ο Συνεργάτης.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...