Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Διαφημιστικούς όρους στο Facebook θέτει η κομισιόν


Σχετίζονται με τις προσωπικές σελίδες χρηστών

Προειδοποιήσεις στο Facebook απηύθυνε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σχετικά με τη διαφάνεια στην ενημέρωση των χρηστών για τις πληροφορίες που αντλούνται από τους λογαριασμούς τους. Το social networking site αναλύει πληροφορίες χρηστών, προκειμένου να χρησιμοποιεί τις ανάλογες διαφημίσεις στη σελίδα τους, ωστόσο η Commission εκφράζει τις ανησυχίες της για την επίγνωση που έχουν οι ίδιοι οι χρήστες, σχετικά με την έκταση της κίνησης αυτής.

Σε αυτό το πλαίσιο, προσανατολίζεται στην απαγόρευση στοχευμένης διαφήμισης από τον Ιανουάριο του 2012...


ενώ θα την επιτρέπει μονάχα αν οι ίδιοι οι χρήστες το επιθυμούν. Σε περίπτωση που το Facebook δεν συμμορφωθεί με αυτή την απόφαση, τότε θα αντιμετωπίσει νομικές κυρώσεις.


«Επικοινωνούμε με τους παρόχους, ιδιαίτερα αυτούς στα social media sites, και τους ζητάμε να είναι περισσότερο διαφανείς στον τρόπο λειτουργίας τους» τόνισε η Vice-President της Επιτροπής, Viviane Reding.

(Business Today)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...