Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Τηλέτυπος: Σε κάμψη οι πωλήσεις του 9μήνου

«Οι προσπάθειες ανέκοψαν το ρυθμό επιδείνωσης»

Κάμψη πωλήσεων της τάξης του 23,81% και σημαντική αύξηση των καθαρών προ φόρων ζημιών εμφανίζει, στο 9μηνο του 2011, η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του τηλεοπτικού σταθμού Mega Channel.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 67,4 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2011, έναντι 88,47 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010, περίοδο κατά την οποία υπενθυμίζεται ότι η κρίση είχε ήδη αρχίσει. Οι καθαρές προ φόρων ζημίες του καναλιού στο υπό εξέταση διάστημα εμφανίζονται διπλάσιες σε σχέση με πέρυσι, αφού εκτινάχθηκαν στα 26,84 εκατ. ευρώ, έναντι 13,95 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Η εταιρεία, της οποίας οι μετοχές είναι σε επιτήρηση από τον περασμένο Απρίλιο, σε επιστολή της προς τις αρχές του Χ.Α., επισημαίνει ότι οι αρνητικές τρέχουσες οικονομικές συγκυρίες έχουν σοβαρή επίπτωση επί της διαφημιστικής δαπάνης των διαφημιζόμενων, με αναπόφευκτο επηρεασμό των εσόδων της εταιρείας, των οποίων αποτελεί σχεδόν αποκλειστική πηγή.




Η διοίκηση, με την προσμονή οι τρέχουσες αρνητικές συγκυρίες να είναι παροδικές, επικέντρωσε τις προσπάθειες στη μείωση του κόστους τόσο του προγράμματος όσο και των λοιπών εξόδων λειτουργίας. Παράλληλα, με προσπάθειες επαύξησης των λοιπών εσόδων, όπως πωλήσεις προγράμματος και αναπροσαρμογή τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής, έχει ήδη επιτύχει ανακοπή του ρυθμού επιδείνωσης των οικονομικών μεγεθών, διατηρώντας επαρκή ρευστότητα και αισιοδοξία για σύντομη ανάκαμψη.

Αξίζει να επισημανθεί ότι ο τηλεοπτικός σταθμός Mega είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς, αφού απορροφά το υψηλότερο μερίδιο τόσο από την τηλεθέαση όσο και από τη διαφημιστική δαπάνη.
Συγκεκριμένα, το μερίδιο τηλεθέασης του καναλιού ξεπερνά το 20%, πράγμα που το καθιστά τον πρώτο σε τηλεθέαση τηλεοπτικό σταθμό της χώρας, ενώ το μερίδιό του από τη διαφημιστική αγορά ξεπερνά το 30%, όχι μόνο το τρέχον έτος αλλά και κατά την τελευταία δεκαετία.

(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...