Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Στην εξαγορά μέρους της Yahoo στοχεύει η Google


Στην εξαγορά μέρους των δραστηριοτήτων της Yahoo στοχεύει η διοίκηση της Google. Ο αμερικανικός κολοσσός ήδη έχει έρθει σε επαφή με δύο εταιρείες ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου με τις οποίες συζητά το ενδεχόμενο χρηματοδότησης της εξαγοράς της Yahoo.
Ωστόσο οι διαπραγματεύσεις της Google με τους πιθανούς εταίρους της βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο ενώ ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο να μην προχωρήσει τελικά η διαδικασία προσφοράς προς τη Yahoo, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η οποία επικαλείται προσκείμενες πηγές.
Άγνωστα είναι μέχρι στιγμής τα ονόματα των εταιρειών ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου με τις οποίες συζητά η Google. Βέβαιο είναι παρόλα αυτά ότι  οποιαδήποτε συμφωνία επιτευχθεί με  αποτέλεσμα την ένωση των δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες του Διαδικτύου,  θα μπει στο «μικροσκόπιο» των αντιμονοπωλιακών αρχών των ΗΠΑ.
Υπενθυμίζουμε ότι οι ομοσπονδιακές αντιμονοπωλιακές αρχές των ΗΠΑ τάχθηκαν κατά
της διαφημιστικής συνεργασίας στο χώρο αναζήτησης μέσω Διαδικτύου μεταξύ των δύο εταιρειών το 2008, ενώ ένα χρόνο αργότερα η Yahoo υπέγραψε σχετική συνεργασία με τη Microsoft, διάρκειας 10 ετών.

Σύμφωνα με πηγές, η Microsoft τώρα εξετάζει το ενδεχόμενο χρηματοδότησης μέρους της προσφοράς για την εξαγορά της Yahoo μέσω εταιρείας ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου, γεγονός για το οποίο η Yahoo δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο έως σήμερα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι Yahoo δεν έχει καταφέρει να αυξήσει τα έσοδά της, παρά τις ανοδικές τάσεις που καταγράφει η διαφημιστική αγορά στο Διαδίκτυο, οι οποίες υπολογίζονται σε 20% κάθε χρόνο.
Η Google επιδιώκει την πώληση ορισμένων διαφημίσεν στις ιστοσελίδες της Yahoo. Οποιαδήποτε συμφωνία ωστόσο, στην οποία όμως θα συμπεριλαμβάνεται η Goolge, θα μπορούσε να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για την διεύρυνση της υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης Google+ προς  στο κοινό της Yahoo, το οποίο υπολογίζεται σε περίπου 700 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα.
Επιπλέον, η Google θα μπορούσε να αποκτήσει στενότερη σχέση με τους ειδησεογραφικού ομίλους οι οποίοι παρέχουν βίντεο και άλλου είδους περιεχόμενο στις ιστοσελίδες της Yahoo.  
Με άλλα λόγια και σύμφωνα πάντα με όσα αναφέρουν πηγές,  αυτό που επιδιώκει να πετύχει η Google συμμετέχοντας στις διαπραγματεύσεις  πώληση της Yahoo, είναι να καταστήσει τα πράγματα δυσκολότερα για τους ανταγωνιστές της, όπως π.χ. η Microsofthttp://tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...