Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Unthink: Ο νέος αντίπαλος του Facebook

Unthink: Ο νέος αντίπαλος του Facebook | ΠΕΚΑΠ | Scoop.it
Ένα νέο κοινωνικό δίκτυο υπόσχεται καλύτερη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων

Με σύνθημα «Δεν είμαστε ένα ακόμα κοινωνικό δίκτυο. Είμαστε μια κοινωνική επανάσταση», ξεκίνησε τη λειτουργία του το Unthink οι ιδρυτές του οποίου δηλώνουν ότι πρόκειται για το αντι-Facebook. Το νέο δίκτυο έχει την έδρα του στη Φλόριντα των ΗΠΑ και σημειώνει ήδη εντυπωσιακή ανταπόκριση μεταξύ των χρηστών.
Αξίζει να σημειωθεί οι δημιουργοί του νέου δικτύου είναι ελληνοαμερικανικής καταγωγής. Ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Unthink Corporation είναι η Νατάσα Ντέντις, ενώ συνιδρυτές είναι ο Πάνος Κοντσές (που είναι επίσης πρόεδρος) και ο Σπύρος Βέρρας (που είναι και νομικός σύμβουλος), όλοι απόφοιτοι αμερικανικών πανεπιστημίων με μεγάλη επαγγελματική και επιχειρηματική εμπειρία. 


Το Unthink, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από το Facebook, διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να πωλήσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών σε διαφημιστές, ούτε και θα τους «κατασκοπεύει», ούτε και θα τους ταλαιπωρεί με διαφημιστικά μηνύματα.  


Οι χρήστες του Unthink έχουν πλήρη έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων με τα οποία θα ήθελαν να εμπλουτίσουν το προφίλ τους. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το δίκτυο θα καλεί τους χρήστες να επιλέξουν αν θέλουν κάποιες εταιρείες να "χορηγούν" τα προφίλ τους. Με τον τρόπο αυτό, το δίκτυο θα δημιουργεί διαφημιστικά έσοδα. Οι χρήστες όμως, καταβάλλοντας το ποσό των δύο μόλις δολαρίων τον χρόνο, θα έχουν τη δυνατότητα να απαλλάσσονται από οποιαδήποτε διαφήμιση. 

Ποια τύχη μπορεί να έχει το Unthink απέναντι στον κολοσσό του Facebook, που πλησιάζει πλέον τα 800 εκατ. χρήστες, θα φανεί στο μέλλον. Πάντως, σύμφωνα με αναλυτές, και μόνο η εμφάνιση ενός ακόμα "εναλλακτικού" κοινωνικού δικτύου αποτελεί σημάδι των καιρών. Δεν είναι τυχαίο ότι το Unthink έχει ήδη δημοσιοποιήσει το ιδεολογικό "μανιφέστο" του, ενώ η επικεφαλής του ΝατάσαΝτέντις τόνισε πως «αν θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι, πρέπει να ελέγχουμε τις επικοινωνίες μας».

(to vima online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...