Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Τα κανάλια προσφεύγουν στη δικαιοσύνη για την Leo Burnett

Με προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά του Publicis Groupe απαντούν οιτηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας, στην απόφαση του διεθνούς δικτύου να προχωρήσει στην κατάθεση αιτήματος πτώχευσης της εταιρείαςLeo Burnett. 

Ειδικότερα και όπως δήλωσε στη «Ν» ο πρόεδρος της Ενωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), Πάνος Κυριακόπουλος, θα υπάρξει προσφυγή από την πλευρά των τηλεοπτικών σταθμών στη δικαιοσύνη κατά του Publicis Groupe, σε τρία επίπεδα και συγκεκριμένα θα υπάρξει προσφυγή για ποινικό αδίκημα, για αστική απαίτηση -ύψους 20 εκατ. ευρώ- καθώς και προσφυγή για παραβίαση του πτωχευτικού δικαίου. Υπενθυμίζεται ότι η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett είχε υποβάλει αίτημα υπαγωγής της στο άρθρο 99 το καλοκαίρι λόγω της μεγάλης έκθεσής της απέναντι στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, ο οποίος επίσης λίγο νωρίτερα είχε υποβάλει ανάλογο αίτημα υπαγωγής στο άρ. 99. 
Επειτα από τις εξελίξεις αυτές η μητρική εταιρεία, Publicis Groupe, η οποία ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση της κατάστασης, είχε έρθει σε συμφωνία με τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την αποπληρωμή των χρεών της προς
αυτούς. 
Το άνοιγμα της εταιρείας Leo Burnett προς τον τηλεοπτικό σταθμό Alter είναι της τάξης των 25 εκατ. ευρώ, ενώ προς τους λοιπούς τηλεοπτικούς σταθμούς ανέρχεται στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ περίπου. 
Οπως ανέφερε ο κ. Κυριακόπουλος, λίγες ημέρες πριν και παρά τις αντίθετες μέχρι εκείνη τη στιγμή διαβεβαιώσεις, ο εκπρόσωπος του Publicis Groupe, μαζί με το δικηγόρο της εταιρείας, ενημέρωσε τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας ότι υπάρχει αδυναμία τήρησης της συμφωνίας και ως εκ τούτου η μητρική προχωρά στην κατάθεση αιτήματος πτώχευσης. 
«Το ύψος των υποχρεώσεων προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς είναι ιδιαίτερα σημαντικό» δήλωσε στη «Ν» ο πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ, «ειδικά στην παρούσα φάση, κατά την οποία οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις δέχονται ισχυρότατες πιέσεις από τη σημαντικότατη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης». 

Πηγή: Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...