Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

12 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ


Προβολή προϊόντων, υπηρεσιών και corporate επικοινωνία
Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου» προκηρύσσει η ΔΕΗ, συνολικού προϋπολογισμού 12 εκατ. ευρώ. Ο ανάδοχος θα αναλάβει την επικοινωνιακή προβολή της ΔΕΗ σε εταιρικό επίπεδο, αλλά και τη διαφημιστική προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της για δύο έτη.
Οι υποψήφιοι για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών των 3 τελευταίων κλεισμένων διαχειριστικών χρήσεων 15 εκατ. ευρώ, με ελάχιστο αποδεκτό όριο ετήσιουκύκλου εργασιών το ποσό των 7,5 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση που ουποψήφιος ανάδοχος δραστηριοποιείται για χρονικό διάστημα μικρότερο των 3 διαχειριστικών χρήσεων, τότε ο μέσος κύκλος εργασιών θα υπολογιστεί με βάση τις διαχειριστικές χρήσεις που δραστηριοποιείται.
 
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης (option) να αυξήσει το budget των 12 εκατ. ευρώ κατά 30% ή να το μειώσει κατά 50%, ανάλογα με τις πραγματικές της ανάγκες. Παράλληλα, σημειώνεται ότι αν σε περίπτωση λήξης της διετίας η δαπάνη των διαφημίσεων υπολείπεται του ποσού των 6 εκατ. ευρώ (το 50% του αρχικού προϋπολογισμού), η ισχύς της σύμβασης θα παραταθεί αυτόματα για ένα ακόμη έτος.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών είναι στις 9 Δεκεμβρίου, ημέρα κατά την οποία θα γίνει και η αποσφράγιση.
(Business Today)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...