Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

87 ημέρες απλήρωτοι στην εφημερίδα Μακεδονία και η εργοδοσία απειλεί με λουκέτο…


Το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής αιφνιδίως στον τρίτο όροφο του κτιρίου της Μοναστηρίου 85, εκεί που βρίσκεται η αίθουσα σύνταξης της εφημερίδας «Μακεδονία» εμφανίσθηκε κλιμάκιο της ΕΣΗΕΜΘ με επικεφαλής τον πρόεδρο της Μάκη Βοϊτσίδη προκειμένου να ενημερώσει τους συντάκτες για το αποτέλεσμα της έκτακτης συνάντησης που είχε με το «αφεντικό» της επιχείρησης, την εκπρόσωπο του μεγαλομετόχου, την «εκδότρια» Βίκυ Σουλοπούλου.

Ο Βοϊτσίδης έκανε γνωστό ότι η πληρωμή των δύο μισθών, δηλαδή του Ιουλίου και του Αυγούστου, δεν θα γίνει την Τρίτη 27/9 αλλά την Παρασκευή 30/9 και πως η πληρωμή του Σεπτεμβρίου θα γίνει κάποια στιγμή στο… μέλλον. Πως το περίφημο πρόγραμμα επιδότησης, στο όποιο εντάσσεται η επιχείρηση έχει «κλειδώσει» και οι υπογραφές από ελληνικής πλευράς (υπουργεία, υπηρεσίες κ.λ.π) έχουν «πέσει» και πως αναμένεται η τελική έγκριση του από την Ε.Ε. Το «πρόγραμμα» όπως ειπώθηκε, περιλαμβάνει ένα πακέτο 30 εκατομμυρίων ευρώ από το οποίο τα 12 περίπου εκατομμυρίων θα δοθούν από τα ταμεία της Ε.Ε και τα υπόλοιπα θα είναι η συμμετοχή του μεγαλομετόχου Γ. Ρήγα.


Και εδώ ξεκινά το «καλό»:..




ο πρόεδρος της Ένωσης ανέφερε, πως η εταιρία δεν έχει ξεκάθαρες απαντήσεις για το μέλλον των εφημερίδων και των δραστηριοτήτων του συγκροτήματος, καθώς ο μεγαλομέτοχος, σύμφωνα με την Σουλοπούλου, δεν έχει αποφασίσει αν τελικά θα παραμείνει επενδυτικά και οικονομικά δραστήριος στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι όλα ανοιχτά. Επίσης, «εδώ είναι το πιο καλό», όπως είπε η Σουλοπούλου, ακόμα και να μείνει τελικά στην Ελλάδα και να μη κλείσουν οι εφημερίδες, η εφαρμογή του προγράμματος περιλαμβάνει στην αρχή, πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου και κατόπιν μείωση προσωπικού αλλά όχι μισθών. Δηλαδή απολύσεις.

Την Τρίτη θα υπάρξει νέα επικοινωνία της Σουλοπούλου με τον πρόεδρο της Ένωσης κατά την οποία θα γνωστοποιηθούν οι αποφάσεις του μεγαλομετόχου. Την Τετάρτη το πρωί θα γίνει εργασιακή συνέλευση, προκειμένου να υπάρξουν αποφάσεις για τον τρόπο αντιμετώπισης της κατάστασης.
(zoornalistas)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...