Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Τέλος και για τα Facebook Deals

Μετά από 4 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας σε πόλεις των ΗΠΑ, η Facebook αποφάσισε να τερματίσει την υπηρεσία Facebook Deals, με την οποία φιλοδοξούσε να ανταγωνιστεί αντίστοιχες υπηρεσίες καθημερινών προσφορών, όπως οι Groupon και Google Offers, συνδέοντας τη και με την (επίσης πρόσφατα) ακυρωμένη υπηρεσία Facebook Places.


Σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της εταιρίας:

“Αφού δοκιμάσαμε την υπηρεσία Deals για 4 μήνες, αποφασίσαμε να την κλείσουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Πιστεύουμε ότι το κοινωνικό δίκτυο μπορεί να ωθήσει τον κόσμο στις τοπικές επιχειρήσεις. Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε προϊόντα για να βοηθήσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις, όπως Ads, Pages και Sponsored Stories”
Πηγή: Globe One Digital

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...