Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

«Μαύρη τρύπα» στις online υπηρεσίες της Microsoft



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας TechCrunch, το Online Services Division της Microsoft έχει εξελιχθεί σε οικονομικό βραχνά για την εταιρεία, καθώς παρουσιάζει διαρκώς απώλειες. Μόνο μέσα σε ένα τρίμηνο, το OSD είχε ζημιά 728 εκατομμύρια δολάρια.
Το τμήμα εμφανίζει απώλειες τα τελευταία έξι χρόνια, όμως τον τελευταίο καιρό οι ζημιές διογκώνονται επικίνδυνα.


Την περασμένη χρονιά, το OSD έχασε πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Από την πλευρά της, η Microsoft αποδίδει τις πρόσφατες απώλειες κατά κύριο λόγο στη συμφωνία με τη Yahoo. Ακόμα κι έτσι, πάντως, τα νούμερα είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά κι έχουν προκαλέσει προβληματισμό στα στελέχη της εταιρείας.Το Online Services Division είναι υπεύθυνο για το Bing, το MSN και τις ομάδες online διαφήμισης της Microsoft.
Πηγή: e-pcmag

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...