Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

«Εθελούσιες» παραιτήσεις στη Leo Burnett

Tην πρόταση εθελουσίας εξόδου του Mathias Emmerich αποδέχτηκαν περισσότεροι από 30 εργαζόμενοι της Leo Burnett την Παρασκευή 22 Ιουλίου. Μπροστά στο ενδεχόμενο πιθανής στάσης πληρωμών τα στελέχη αυτά επέλεξαν να αποχωρήσουν λαμβάνοντας μειωμένες αποζημιώσεις, έστω κι αν αυτό θα έχει, όπως αναφέρουν άνθρωποι της εταιρείας, σαν φυσικό επακόλουθο την έλλειψη ιατροφαρμακευτικής κάλυψης και την αδυναμία ένταξης τους στο ταμείο ανεργίας.

Παράλληλα, σε επιστολή τους στο advertising.gr εργαζόμενοι τις εταιρείας εκφράζουν την δυσαρέσκεια τους για τους χειρισμούς του νέου Δ.Σ της εταιρείας θεωρώντας «άστοχη» ενέργεια την «υποβολή αίτησης του «άρθρου 99» χωρίς ολοκληρωμένο σχέδιο εξυγίανσης, μετά διαπραγμάτευση επί της αρχής με τους βασικούς πιστωτές της εταιρείας και εξασφάλιση της στήριξης κάποιων από αυτούς, δηλαδή σχέδιο που θα έπειθε πελάτες και πιστωτές ότι η εταιρεία προσπαθεί και έχει πολλές πιθανότητες να διέλθει με επιτυχία την κρίση, χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία της».



Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «αντί προσπάθειας στήριξης και αύξησης του κύκλου εργασιών της Leo Burnett και αποτροπής των πελατών από την καταγγελία των συμβάσεών τους, η νέα διοίκηση ουσιαστικά παρότρυνε βασικούς πελάτες να μετακινηθούν σε άλλες εταιρείες». Σημειώνουν δε πως «έτσι απλά υπέγραψαν αναίτια τη θανατική ποινή μιας από τις καλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα».

Ακόμη, όσον αφορά το θέμα των ασφαλιστικών μέτρων που έχει καταθέσει η μεριά των εργαζομένων και το άμεσα συνδεδεμένο ζήτημα των παραιτήσεων της εθελουσίας εξόδου, στην επιστολή σημειώνεται πως «η αλήθεια, φυσικά, είναι ότι η εταιρεία έχει σήμερα αρκετά χρήματα για να πληρώσει στο ακέραιο όλες τις αποζημιώσεις απόλυσης, ώστε και μόνο η χειρονομία της μητρικής εταιρείας (των €6,5 δισεκατομμυρίων…) να αποπειραθεί να στερήσει από τους εργαζόμενους ακόμα και αυτή την αποζημίωση απόλυσης που προβλέπει ο νόμος με την μεθόδευση αυτή, να γράφει μια μαύρη σελίδα στο βιβλίο των πιο αθέμιτων διοικητικών και επιχειρηματικών πρακτικών»
(advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...