Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Στον «αέρα» έσοδα 55,5 εκατ. για τις ΠΑΕ




ΤΗΣ ΣONIAΣ XAΪMANTA
(Αναδημοσίευση απο Ημερησία)

Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις της Super League και Football League αλλά και των επιμέρους ΠΑΕ, μετά την απόφαση της ΕΡΤ και της Forthnet να «παγώσουν» κάθε συζήτηση για αγορά τηλεοπτικών δικαιωμάτων εξαιτίας των αποκαλύψεων για τα στημένα παιχνίδια. Ετσι μετά την απόφαση του ΟΠΑΠ για αναστολή του χορηγικού προγράμματος προς Super League και Football League, το ποδόσφαιρο δέχεται ακόμη ένα πλήγμα ενώ θεωρείται βέβαιη η επαναδιαπραγμάτευση των «πακέτων» που ανέρχονται για τις 14 ΠΑΕ που διαχειρίζεται η Forthnet στα 45 εκατ. ευρώ τον χρόνο και για τις ΠΑΕ Ολυμπιακός και Ξάνθη που βρίσκονται εκτός κεντρικής διαχείρισης και εντός προγράμματος ΕΡΤ, στα 9,5 εκατ. ευρώ ετησίως.


Η ΕΡΤ είναι σαφής, απηχώντας τη στάση της κυβέρνησης να προειδοποιήσει τους θεσμικούς φορείς του ποδοσφαίρου με κλείσιμο της στρόφιγγας της χρηματοδότησης: «Σταματά η διαπραγμάτευση για οποιοδήποτε πρόγραμμα τηλεοπτικών δικαιωμάτων ποδοσφαιρικού προϊόντος, μετά τα όσα έγιναν το τελευταίο διάστημα». Σε ανάλογο ύφος κινείται η δήλωση της Forthnet με το Δ.Σ. να συνεδριάζει την Τετάρτη και εμμέσως πλην σαφώς να δηλώνει ότι μετά τις τελευταίες εξελίξεις και έως ότου η ελληνική Δικαιοσύνη και οι αρμόδιες αθλητικές αρχές διαλευκάνουν το τοπίο στο ποδόσφαιρο η εταιρεία «παγώνει» και αυτή τις διαπραγματεύσεις καθώς «με βάση τα στοιχεία της δικαστικής έρευνας θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης».

Για κακή τύχη των παραγόντων του ποδοσφαίρου, η αποκάλυψη των σκανδάλων ταυτίζεται με το pic των διαπραγματεύσεων της Forthnet/Nova με τη Σούπερ Λίγκα για το ενδεχόμενο της συμμετοχής στην κεντρική διαχείριση του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, τα δικαιώματα των οποίων έχει η ΕΡΤ. Ως γνωστόν την κεντρική διαχείριση του πρωταθλήματος για 14 ΠΑΕ έχει η Nova έως το 2014 έναντι 176 εκατ. ευρώ.

Ηδη ο Ολυμπιακός ανέβασε τις απαιτήσεις του στα 11,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο (έναντι 7,5 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα) στην πρόταση που κατέθεσε προς την ΕΡΤ. Ο ΟΤΕ επηρεάζεται άμεσα καθώς διαθέτει τα δικαιώματα της Football League.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...