Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

O Τζάστιν Τίμπερλεϊκ νέος συνιδιοκτήτης του MySpace


Πολλά έχουν αλλάξει από τότε που η News Corp έδωσε 580 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει το MySpace. Έξι χρόνια μετά, η φιλόμουση υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης έχει χάσει τη γοητεία της και πουλιέται για μόλις 35 εκατ. δολάρια. Στην εταιρεία που το αγοράζει συμμετέχει μάλιστα ο τραγουδιστής Τζάστιν Τίμπερλεϊκ.

Ο Τίμπερλεϊκ θα είναι συνιδιοκτήτης του δικτυακού τόπου και θα παίξει «σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της καλλιτεχνικής κατεύθυνσης και στρατηγικής προκειμένου να κινηθεί η εταιρεία προς τα εμπρός» ανακοίνωσε η Specific Media, η διαφημιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται ο τραγουδιστής.

Το MySpace δημιουργήθηκε το 2003 και σύντομα έγινε ένας δημοφιλής τρόπος για να επικοινωνούν οι φαν μεταξύ τους και με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες. Παρέμεινε για καιρό σημαντική πλατφόρμα για την προώθηση καλλιτεχνών και εξαγοράστηκε το 2005 από την News Corp., τον όμιλο του μεγιστάνα των μίντια Ρούπερτ Μέρντοχ.


Σήμερα, η υπηρεσία θεωρείται χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο απότομα μπορούν να αλλάξουν τα γούστα των κριτών.

Μετά την απίστευτη άνοδο του Facebook, που πλέον εξυπηρετεί πάνω από 700 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο, το MySpace είδε να κατακρημνίζεται τόσο η βάση των χρηστών του όσο και οι εκτιμήσεις για την οικονομική του αξία.

Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων comScore, το MySpace έχει σήμερα μόλις 74 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο, ενώ οι χρήστες στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 50% σε διάστημα ενός χρόνου και έφτασαν το Μάιο στα 35 εκατομμύρια.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας με την Specific Media δεν ανακοινώθηκαν, ωστόσο το ύψος της επιβεβαιώθηκε από αρκετές πηγές που γνωρίζουν την υπόθεση.

(Αναδημοσίευση από in.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...