Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Η Google επενδύει στο Gaga-book


Η Apple πέρυσι λάνσαρε την Ping, µια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που εστίαζε στη µουσική. Λίγο µετά ο Στιβ Τζοµπς κάλεσε στα κεντρικά της εταιρείας-φαινόµενο τη Lady Gaga και τον µάνατζέρ της Τρόι Κάρτερ. Για να του πουν τη γνώµη τους. Ο κ. Κάρτερ έφυγε από αυτή τη συνάντηση µε µια ιδέα: µια πλατφόρµα ειδικά για καλλιτέχνες, που θα τους έδινε τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις βάσεις δεδοµένων των θαυµαστών τους σε όλα τα γνωστά µέχρι τώρα social media, όπως facebook, twitter κ.τ.λ., µαζί. Ιδρυσε λοιπόν την Backplane. Η εταιρεία ήδη έχει συγκεντρώσει κεφάλαια πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Ανάµεσα στους επενδυτές είναι και ο πρόεδρος της Google Ερικ Σµιντ. Η Lady Gaga εκτός από άτυπος σύµβουλος της εταιρείας είναι και µεγαλοµέτοχος µε ποσοστό της τάξεως του 20%.


Ο 38χρονος Τρόι ανήκει σε µια νέα γενιά του Χόλιγουντ που κατανοεί πως η τεχνολογία επηρεάζει τον τρόπο που καταναλώνεται το περιεχόµενο της βιοµηχανίας του θεάµατος. Αλλωστε παραδέχεται πως εκεί που τα ραδιόφωνα δεν έπαιζαν τα τραγούδια της εκκεντρικής πελάτισσάς του, το ∆ιαδίκτυο την εκτόξευσε στην κορυφή των τσαρτ. Βέβαια, στη Σίλικον Βάλεϊ δεν έχουν και την καλύτερη γνώµη για τους εκ Χόλιγουντ ορµώµενους. Τους θεωρούν λίγο «ψώνια». Μένει να ανεβεί η πλατφόρµα στο Ιντερνετ για να δούµε ποιος έχει δίκιο.

(ta-nea online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...