Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Βουτιά στις διαφημίσεις των τηλεοπτικών σταθμών




Αναμένεται μεγαλύτερη συρρίκνωση της δαπάνης
 
Την κατιούσα ξαναπήραν τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών τον Ιούνιο, παρά την αισιοδοξία του προηγούμενου μήνα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Η Άποψη», το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάϊο η πτώση της διαφήμισης ήταν της τάξης του 13,59%. Μια αχτίδα φωτός φάνηκε από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του Μαΐου, όπου η κάθοδος ναι μεν συνεχίστηκε αλλά ήταν οριακή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες Μάιος και Ιούνιος παραδοσιακά αποτελούν καλούς μήνες της σεζόν για αύξηση του κύκλου των εργασιών. Ωστόσο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μεγαλύτερος «παίκτης» της αγοράς, μόλις και μετά βίας θα ξεπεράσει σε τζίρο τα 100 εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 ο τζίρος του είχε φτάσει τα 150. εκατ. ευρώ.
(newsbeast)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...