Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Προσφεύγω στα δικαστήρια


Δήλωση Ιωάννη Αλαφούζου
Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι μπαράζ πρωτοφανών προσωπικών επιθέσεων από την τηλεόραση του ALTER με αήθεις και συκοφαντικές αναφορές, εν γνώσει της αναλήθειας αυτών, που στόχο έχουν την προσβολή της προσωπικότητας μου και τη δημιουργία εντυπώσεων.
Για την επίθεση αυτή κατασκευάζονται υποθέσεις ή ανασύρονται άλλες, οι οποίες έχουν κριθεί οριστικά και αμετάκλητα από ελληνικά και διεθνή δικαστήρια πλέον της δεκαετίας. Επιπροσθέτως για αντίστοιχα δημοσιεύματα της εφημερίδας «Αυριανή»  του Γ. Κουρή, έχουν ήδη εκδοθεί σχετικές
καταδικαστικές αποφάσεις περί συκοφαντικής δυσφήμισής μου.
Προφανώς αιτία για αυτή την αήθη επίθεση εναντίον μου είναι οι αποκαλύψεις του ΣΚΑΙ για το σκάνδαλο του ALTER.
Τον λόγο εφεξής έχουν τα δικαστήρια στα οποία θα προσφύγω για την προστασία της προσωπικότητας μου και των εννόμων συμφερόντων μου.
Ιωάννης Αλαφούζος
Πρόεδρος ΣΚΑΪ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...