Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Η Τηλέτυπος προσβλέπει σε βελτίωση μεγεθών το 2012



Μεγάλη προσπάθεια περαιτέρω μείωσης εξόδων, προκειμένου να φανούν αποτελέσματα από το 2012 και μετά καταβάλλει η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του Mega Channel, στην προσπάθειά της, να αντεπεξέλθει στην κρίση που πλήττει την τηλεοπτική αγορά και την ελληνική οικονομία.


Χθες, η γενική συνέλευση των μετόχων, εξέλεξε νέο διοικητικό συμβούλιο, ενώ, όπως επισημάνθηκε, υπάρχει πρόβλημα δανειοδότησης από τις τράπεζες.

Ειδικότερα αναφέρθηκε ότι, η κατάσταση στην τηλεοπτική αγορά, στο πρώτο 4μηνο του τρέχοντος έτους ήταν κακή, αφού καταγράφηκε μείωση εσόδων της τάξεως του 25% με 30 % για την εταιρεία. Επίσης και παρά το γεγονός ότι ο Μάιος ήταν σημαντικά καλύτερος (με μείωση 10%), ο Ιούνιος δεν πάει καλά.

Στο πλαίσιο αυτό όπως ανέφερε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ηλίας Τσίγκας, απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει να βελτιωθεί λίγο η εικόνα στο τελευταίο 4μηνο του έτους, που κατά παράδοση έρχονται τα περισσότερα έσοδα για τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις, είναι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για την ελληνική οικονομία, πράγμα που εξέφρασε την ελπίδα να γίνει μέσα στο καλοκαίρι.

Σημαντικό πρόβλημα στην περίοδο αυτή, τόνισε ο κ. Τσίγκας είναι η απροθυμία των τραπεζών να δανειοδοτήσουν, ωστόσο όπως επισήμανε το Mega δεν έχει μεγάλο πρόβλημα, αφού είχε τη ρευστότητα από την πώληση της συμμετοχής του στη Nova. To 2010, από την κίνηση αυτή τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν με 20 εκατ. ευρώ, ενώ φέτος θα ενισχυθούν με άλλα 6 εκατ. ευρώ.

Με την ευκαιρία και απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για το Alter, ο κ. Τσίγκας επιφυλάχθηκε να απαντήσει, δήλωσε ωστόσο ότι «είναι πρόβλημα των τραπεζών που το δημιούργησαν».

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ιδιαιτερότητα της τηλεοπτικής βιομηχανίας, όπου οι περικοπές και οι κινήσεις εξορθολογισμού, αργούν να φανούν.

Οι επενδύσεις στο πρόγραμμα του 2008 θα αποσβεσθούν το 2012, οπότε περιμένουμε ότι θα φανούν και τα αποτελέσματα των περικοπών είπε ο κ. Τσίγκας, επισημαίνοντας ότι οι πωλήσεις της εταιρείας για το 2011 θα διαμορφωθούν κάτω από τα 100 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας κάμψη της τάξεως του 18%.

Αυτό όπως τονίστηκε, παρά τις περικοπές που σε μισθούς κυμάνθηκαν μεταξύ 20% και 40% (σε διευθυντικά στελέχη).

Επίσης φέτος, σημαντικά και συγκεκριμένα κατά 50% μειώθηκε η επένδυση για πρόγραμμα από το κανάλι, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι μείωση των δαπανών για το πρόγραμμα κατά 10%, περίπου, έγινε και το 2010.


To νέο δ.σ.

Η γενική συνέλευση, εξέλεξε νέο διοικητικό συμβούλιο, με λιγότερα μέλη στο οποίο συμμετέχουν οι:


Γιώργος Βαρδινογιάννης, μη εκτελεστικό μέλος, Φώτης Μπόμπολας, μη εκτελεστικό μέλος, Σταύρος Ψυχάρης, μη εκτελεστικό μέλος, Ηλίας Τσίγκας, εκτελεστικό μέλος, Γιώργος Αϊδίνης αναπληρωματικό μη εκτελεστικό μέλος, και Γιώργος Προυσανίδης, αναπληρωματικό μη εκτελεστικό μέλος. Σε ό,τι αφορά τη μετοχική σύνθεση της εταιρείας, τονίστηκε ότι δεν έχει αλλαγές, παρά μόνο σε μικρά μερίδια.



Ισχυρή θέση στην αγορά

Παρά, πάντως, την αρνητική συγκυρία, επισημάνθηκε ότι το Mega, είναι ο πρώτος σε τηλεθέαση, τηλεοπτικός σταθμός της χώρας, συγκεντρώνοντας μερίδιο της τάξης του 21%-25%, καθώς και ο πρώτος σε απορρόφηση διαφημιστικής δαπάνης.

Ειδικότερα το μερίδιο αγοράς του καναλιού στο πεντάμηνο του 2011, έφτασε στο 33,24%, ενώ μόνο το μήνα Μάιο 2011, ξεπέρασε το 34,1%, αυξημένο σε σχέση με το Μάιο του 2010, κατά 4,78 ποσοστιαίες μονάδες. Το 2010 κινήθηκε πάνω από το 30%.


Τα οικονομικά στοιχεία
Η «Τηλέτυπος», διαχειρίστρια εταιρεία του τηλεοπτικού σταθμού Mega, στο πρώτο τρίμηνο του 2011, παρουσίασε κάμψη στις πωλήσεις της κατά 30,35% σε επίπεδο μητρικής και κατά 30,01% σε επίπεδο Ομίλου. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας περιορίστηκε σε 25,2 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2011, έναντι 36,18 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2010, ενώ σε επίπεδο Ομίλου διαμορφώθηκε στα 25,3 εκατ. ευρώ, έναντι 36,1 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία εμφάνισε καθαρές προ φόρων ζημίες, ύψους 7,9 εκατ. ευρώ στο υπό εξέταση διάστημα, ενώ ανάλογα κινήθηκε και ο Όμιλος με καθαρές προ φόρων ζημίες ύψους 6,66 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα και όσον αφορά το 2010, οι πωλήσεις της Τηλέτυπος ΑΕ, παρουσίασαν κάμψη 19,54%, ενώ οι καθαρές προ φόρων ζημίες εκτινάχθηκαν σε 27,4 εκατ. ευρώ.


(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...