Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Όλα τα τεύχη του Playboy με ένα κλικ στο Διαδίκτυο


Το Playboy έχει καλά νέα για όσους νόμιζαν ότι τα παλιά τους αντίτυπα χάθηκαν για πάντα, όταν τα βρήκαν οι μαμάδες τους και τα πέταξαν! Τα «κουνελάκια» του Χιού Χέφνερ ειναι πλέον ...ψηφιακά.

Το διάσημο ανδρικό περιοδικό εγκαινίασε μία διαδικτυακή συνδρομητική υπηρεσία με την ονομασία ι. Playboy. com, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε κάθε σελίδα κάθε περιοδικού – από το πρώτο τεύχος που κυκλοφόρησε πριν από σχεδόν 60 χρόνια με βασική πρωταγωνίστρια την Μέριλιν Μονρόε ως αυτά που βρίσκονται τώρα στα περίπτερα - με αντίτιμο 5,5 ευρώ το μήνα ή 42 ευρώ τον χρόνο.

«Κανείς δεν χρειάζεται πλέον να αποθηκεύει 57 χρόνια, δηλαδή 682 τεύχη Playboy κάτω από το στρώμα του», δήλωσε ο εκπρόσωπος του περιοδικού Τζίμι Ζέλινεκ.


Η κυκλοφορία του περιοδικού είχε κατρακυλήσει από 3,15 εκατομμύρια το 2006 σε 1,5 εκατομμύρια τεύχη στις μέρες μας και για να ανεβάσουν τις πωλήσεις οι υπεύθυνοι έχουν δοκιμάσει κάθε είδους κόλπα. Για παράδειγμα, ένα τεύχος περιλάμβανε ένα ζευγάρι γυαλιά 3 - D για να βλέπει κανείς καλύτερα την κεντρική φωτογράφηση που είχε γίνει σε 3 - D, ενώ σε κάποιο άλλο πρωταγωνίστρία ήταν το καρτούν Μαρτζ Σίμπσον.

Όμως, αν αυτές οι κινήσεις στόχευαν στο νεανικό κοινό, η συγκεκριμένη στοχεύει άτομα της μεταπολεμικής γενιάς (τους μπέιμπι μπούμερς), οι οποίοι ενδεχομένως θυμούνται εικονογραφήσεις με σταρ του Χόλιγουντ που έχουν φύγει από καιρό από τη ζωή και συνεντεύξεις με άτομα όπως ο Τζον Λένον και ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.

Και για εκείνους που λένε ότι αγόραζαν το περιοδικό για τα άρθρα του και όχι για τις πικάντικές φωτογραφήσεις, η διαδικτυακή προσφέρει τρόπους να διαβάσει κανείς έργα συγγραφέων όπως ο Τζον Απντάικ, ο Τζακ Κέρουακ, ο Κουρτ Βόνεγκατ και ο Νόρμαν Μέιλερ.

Πηγή: Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...