Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Πόλεμος αναξιοπιστίας με φόντο το ελληνικό internet

Τα πάθη των παραδοσιακών ΜΜΕ φαίνεται ότι ζούμε και στο ελληνικό internet. Πεδίο διεξαγωγής της μάχης που ξέσπασε πρόσφατα τα αθλητικά sites όπου δίνεται μια μάχη για τον πιο αξιόπιστο και ταυτόχρονα για τον πιο μεγάλο ισότοπο αθλητικού περιεχομένου. Στον φόντο η εταιρεία ερευνών Nielsen που διεξάγει μια καθόλα αξιόπιστα μέτρηση που έχει όμως κάποια συγκεκριμένη μεθοδολογία .Ο λόγος που ξέσπασε η
διαμάχη ? ......άγνωστος. Βάλτε αρκετό οικονομικό συμφέρον , λίγο ανδρικό εγωισμό και στο τέλος  προσθέστε μπόλικο αθλητικό και στοιχηματικό  παρασκήνιο . Κερδισμένος δεν θα βγει σίγουρα κανείς , σίγουρος χαμένος το ελληνικό internet . Για να πάρετε μια γεύση από τα επεισόδια αυτού του serial  πατήστε εδώ και εδώ και αν δεν βαριέστε αφόρητα εδώ και τέλος εδώ.
 Ελπίζω να τελειώσει γρήγορα όλο αυτό καθώς δεν είναι καλό να αναπαράγουμε τα λάθη του παρελθόντος .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...