Σάββατο 14 Μαΐου 2011

100.000 εκπτωτικά κουπόνια για ανέργους από την PepsiCo-ΗΒΗ/Tasty


Η PepsiCo-ΗΒΗ/Tasty ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για εκπτώσεις στοχευμένες σε εγγεγραμμένους ανέργους. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο αυτής της ενέργειας, η PepsiCo-ΗΒΗ/Tasty θα εκδώσει 100.000 κουπόνια για έκπτωση 20% σε όλα τα προϊόντα της εταιρίας, δηλαδή: δημητριακά πρωινού (Quaker), σνακς (Lay’s, Cheetos, Ruffles κ.α.), χυμούς και αναψυκτικά (PEPSI, 7UP, HBH, LIPTON ICE TEA κ.α.), ενεργειακά ποτά (Gatorade), εμφιαλωμένο νερό (HBH Λουτράκι) και ξηρούς καρπούς (Tasty Naturals).

Σύντομα θα ανακοινωθούν οι συνεργαζόμενες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ από τις οποίες θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να προμηθευτούν τα παραπάνω κουπόνια. Προσκομίζοντας το εκπτωτικό κουπόνι στο ταμείο των συνεργαζόμενων σούπερ-μάρκετ θα τους παρέχεται η έκπτωση 20% σε όλα τα προϊόντα PepsiCo-ΗΒΗ/Tasty.


Η PepsiCo-ΗΒΗ/Tasty ήταν από τις πρώτες εταιρίες που ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία του ΟΑΕΔ. Στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου που έδωσε η διοίκηση του Οργανισμού από κοινού με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων που επίσης συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ο κ. Fernando Casado, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε μια εταιρεία που υποστηρίζει τις ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης τόσο σε επίπεδο εταιρείας όσο και σε επίπεδο ατόμου. Οι άνθρωποι στην εταιρεία συμμετέχουν εθελοντικά σε πολλές δράσεις για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων αλλά και του κοινωνικού συνόλου, όπως τα Παιδικά Χωριά SOS, Αιμοδοσία κλπ. Είμαστε ένας οργανισμός που αγκαλιάζει τους ανθρώπους και για αυτόν τον λόγο διακρινόμαστε κάθε χρόνο στις εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, όπως φέτος με την κατάταξή μας στην 3η θέση του Great Place to Work και την πιστοποίηση μας στο Investors in People. Σε μια δύσκολη εποχή, όπως αυτή που διανύουμε, η ανάγκη για πρωτοβουλίες που στηρίζουν κοινωνικά ευπαθείς ομάδες αλλά και τους ανέργους, είναι επιτακτική»
(greek money)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...