Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

To Youtube «υπέκυψε», η Google πάλι όχι



Μας έχει συνηθίσει η Google σε λογότυπα αφιερωμένα σε σημαντικούς ανθρώπους ή γεγονότα.

Σήμερα ωστόσο που εκατομμύρια βλέμματα είναι στραμμένα στο Λονδίνο και το Αββαείο του Γουεστμίνστερ όπου ο πρίγκιπας Ουίλιαμ θα νυμφευθεί την εκλεκτή της καρδιάς του Κέιτ Μίντλετον, το logo της Google


ανθίσταται στη γαμήλια τρέλα που έχει καταλάβει τον κόσμο.

Αντίθετα το Youtube συμμετέχει στη χαρά του ζεύγους και αφιερώνει στο γάμο το λογότυπό που βλέπετε στην εικόνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...