Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Σουηδικό Online Store δίνει την δυνατότητα για ζωντανή, διαδραστική πώληση



Μία Σουηδική εταιρεία τηλεπικοινωνιών 3 Sweden  γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ εμπορίου στο Διαδίκτυο και της πραγματικότητας με το  3LiveShop .
Το νέο site διαθέτει υπαλλήλους που αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, ζωντανά, πάνω σε videoscreens. Δεδομένου ότι το παραπάνω βίντεο δείχνει συναλλαγές που γίνονται με ειδικά προσαρμοσμένη οθόνες αφής που μοιάζουν να έχουν βγει από το Minority Report οι online πωλητές είναι σε θέση να φέρει  τις εικόνες των τηλεφώνων που η εταιρεία πουλά και να απαντήσουν τα ερωτήματα του πελάτη σχετικά με αυτές.
Αυτή η προσπάθεια φέρνει ένα ανθρώπινο στοιχείο σε web-based συναλλαγές κάτι που οι επιχειρήσεις προσπαθούν ν κάνουν τα τελευταία χρόνια  χάρη στα social media.



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...