Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Αν ψάχνεται που είναι η δράση η Draft/FCB έχει την απάντηση.

Για τους ανθρώπους που ψάχνουν να βρουν που είναι η δράση  η DraftFCB του Σικάγο δημιούργησε ένα application για iPhone και iPod Touch που ονομάζεται "Heat Tracker".Το Heat Tracker  χρησιμοποιεί δεδομένα από το  Foursquare και τα  check-ins και προσδιορίζει τον αριθμό των αρσενικών και θηλυκών που βρίσκονται  σε κοντινές τοποθεσίες, βοηθώντας τους ανθρώπους να καθορίζουν τα "καυτά σημεία συνάντησης" πριν από μια βραδινή έξοδο στην πόλη. Με βάση τον αριθμό των ατόμων στα διάφορα μέρη υπάρχουν διακυμάνσεις όπως  κρύο, ζεστό, προθέρμανση, smoking ,Hot και On Fire.

Ο EVP / GCD της DraftFCB Σικάγο, Κέβιν Ντέιβις, αναφέρει σε δήλωσή του,«Υπάρχει ένας μεγάλος  αριθμός στοιχείων  που είναι διαθέσιμα στον κοινωνικό χώρο, αλλά δεν πιστεύουμε ότι 

υπάρχει καμία άλλη  location-based εφαρμογή που μπορεί οπτικά να  δείχνει πού πρέπει να πάτε με βάση τον αριθμό και το φύλο των ατόμων που βρίσκονται ήδη εκείΕίτε είστε straight  ή gay, γιατί να σπαταλάτε το χρόνο σας πηγαίνοντας εκεί που δεν έχει δράση ; "


Δικό μου σχόλιο . Επιτέλους τα agencies δείχνουν δείγματα ότι καταλαβαίνουν ότι αυτό που είναι σημαντικό είναι η γνώση που έχουν για τους ανθρώπους .Το πως αυτή την κάνουν λεφτά δεν πρέπει να περιορίζεται μέσα στα παλιά πλαίσια της επιχειρηματικότητας.
Δείτε και το βίντεο 




Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...