Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Τα social Networks θα απορροφήσουν το 11% της online διαφήμισης το 2011

Οι marketeers στις ΗΠΑ θα δαπανήσουν 3,08 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να διαφημίσουν στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης φέτος, σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις από τηνeMarketer.

Αυτό είναι  55% αύξηση σε σχέση με τις 1,99 δισεκατομμύρια δολάρια που οι διαφημιστές επένδυσαν στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, το 2010,και σχεδόν το 11% αυτού που αναμένεται να δαπανήσουν για όλες τις online διαφημίσεις στις ΗΠΑ το 2011 σύμφωνα με το  eMarketer.

Παγκοσμίως οι δαπάνες για κοινωνικά δίκτυα αναμένεται να

αυξηθούν κατά 71,6% σε 5,97 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια, περίπου το 8,7% του συνολικού ποσού που οι διαφημιστές προβλέπεται να δαπανήσουν σε online  το 2011.

Και ποια κοινωνικό δίκτυο είναι έτοιμη να αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι των εν λόγω δολαρίων ; Το μαντέψατε: Facebook.

ΤΟ eMarketer αναμένει ότι οι διαφημιστές θα επενδύσουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια για την κοινωνική δικτύωση  αυτό το έτος, 2,19 δισεκατομμύρια δολάρια θα προέλθουν από τις ΗΠΑ . Αυτό το ποσό είναι περισσότερο από το διπλάσιο του ποσού (1.860.000.000 δολάρια) που το Facebook "τράβηξε" μέσα στο 2010.

"Το 2010 ήταν η χρονιά που Facebook καθιερωθεί σταθερά ως μια σημαντική δύναμη όχι μόνο στην κοινωνική διαφήμιση δίκτυο, αλλά το σύνολο των online διαφημίσεων», δήλωσε η Debra Aho Williamson, κύριος αναλυτής της eMarketer. "Το 2011, η παγκόσμια παρουσία της είναι κάτι που κανένα πολυεθνικό διαφημιστικό δίκτυο  δεν μπορεί να αγνοήσει."

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...