Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Η πτώση των κυκλοφοριών αποδεικνύει ότι ο αναγνώστης θέλει την εφημερίδα του να «σπαρταράει»


Για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα οι κυριακάτικες εφημερίδες σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τις 800.000 σε πωλήσεις. Η πτώση που εμφανίζει η «Καθημερινή» με το cd του Μάνου Χατζιδάκι φαίνεται να αγγίζει τις 20.000 και να κυμαίνεται πέριξ των 130.000 φύλλων, σε συνδυασμό με το «Θέμα» που κινείται στις 110.000 φύλλα και το «Βήμα» περίπου στις 5.000 πιο πάνω, αποδεικνύει ότι μάλλον είναι μύθος η παραμονή επί τριημέρου στα περίπτερα θα προσελκύσει περισσότερους αναγνώστες. Οι τελευταίοι εκτός του ότι έχουν αραιώσει – για λόγους τους οποίους έχουμε αναφέρει σε άλλες περιπτώσεις, προτιμούν την εφημερίδα τους «ζεστή», όπως το φρέσκο ψωμί!


Μένει να επιβεβαιωθούμε όταν μετά τις γιορτές επιστρέψουμε στην κανονική ροή και οι εφημερίδες διανέμονται κανονικά από το Σάββατο το απόγευμα και όχι από την Παρασκευή. Αυτό τουλάχιστον πρόεκυψε ως συμπέρασμα τις τελευταίες δύο εβδομάδες που οι εφημερίδες έμειναν ένα γεμάτο τριήμερο στα περίπτερα. Οι νέοι αναγνώστες θα έρθουν μόνο όταν πεισθούν ότι μαζί με τις προσφορές θα αγοράσουν και δημοσιογραφία, δηλαδή, αποκαλυπτικές έρευνες και ρεπορτάζ.

(enimerosi24)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...